Brunek Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 ny tubo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Morsom vogn dette, og veldig utradisjonelt! Fikk du noe spesifikasjon på motor, er det fortsatt Anders Ringstad som har stått for vedlikehold etter han bygde? Vet du effekt? Kjøres den på bensin? Minns jeg husker noe om 652hk på bensin... noe som er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Morsom vogn dette, og veldig utradisjonelt! Fikk du noe spesifikasjon på motor, er det fortsatt Anders Ringstad som har stått for vedlikehold etter han bygde? Vet du effekt? Kjøres den på bensin? Minns jeg husker noe om 652hk på bensin... noe som er meget bra. fikk litt, vet ikke om det er Ander Ringstad som har stått for vedlikeholdet. motoren er mapet på e85 nå. Da er det ca 700 hk i motor og 640hk på hjula (1bar ladetrykk). Mener den leverer noe rundt 650hk på pumpebensin ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 noen som vet om en bra side for og få lastet opp bilder lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 http://photobucket.com/ http://www.flickr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Http://www.bildr.no Http://www.imageshack.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Kul tralle dette her;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Kul tralle dette her;-) Takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Er anders ringstad som har drifter den de fleste årene men de siste årene er det vel wetterhus racing og gatebeil mekanikkerne som har drifter alle taxiene, husker når vi hentet den bilen, splunk ny og da var den ikke avfettet engang Blir gromt detta vi får begynne å slipe den ned og lakke den neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftern Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Se der ja grom vogna.. Når tar dere denne til verkstedet da gutter? Blir mere kake å cola til pussing av biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Kuli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Ble presset greit ned i sete når jeg satt på denne da den gikk som taxi ja Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Ble presset greit ned i sete når jeg satt på denne da den gikk som taxi ja Tøft! Skulle akkurat til å si det samme rååå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunek Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Ble presset greit ned i sete når jeg satt på denne da den gikk som taxi ja Tøft! Skulle akkurat til å si det samme rååå bil takk for det:) morsom bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå