E30_Dale Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Hvilke turbo spec er det du kjører med da?
Brunek Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Hvilke turbo spec er det du kjører med da? er en comp turbo 67/79;)
Brunek Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Begynner og skje ting:) bilen er pusset ned inni og klar for litt lakk. har fått nye forskjermer:) turbo er montert, med nytt varmeskjold. har ikke fått startet den enda pga må lage ny starter krets:( heldigvis ikke så fryktlig mye arbeid:P
Gjest atlis Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Vil ikke prøve og finne en annen plass og ha filteret da?
Brunek Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Vil ikke prøve og finne en annen plass og ha filteret da? hehe:P jo, vil det:P men har endel annet og gjøre først:P det burde helt klart stå et annet sted:P
mropsahl Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Kult prosjekt! Hvordan er det gjort med vanos? er den bare koblet ut eller er den aktiv?
Brunek Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Kult prosjekt!Hvordan er det gjort med vanos? er den bare koblet ut eller er den aktiv? den er koblet ut;)
spruddel Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Gått meg hus forbi denne tråden. Har noen hundre bilder fra Våler i fjor, husker ikke om jeg fikk sendt dere disse bildene? Smakebit her, kan godt fjernes om det er ønskelig. Alt bra med bil og sjåfører?
Teigland Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 nå er jeg ikke en av eiere eller sjofører, men går bra med eierene, bilen er hos wetterhus racing om dagen for litt motorkos. På våler i fjor gikk den ikke helt som han skulle. var mappet som var på jordet (var oppe i 17 i lambda osv)
Brunek Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 er vel på tide med en oppdatering her Bilen har vært hos Wetterhus Racing i vinter, for og koste på motorn litt. Blir bla. Kontroll av motor innvendig Nytt grenerør (custom) Nytt innsugs plenum Turbo Wastegate Girkasse bildene er fra forrige sessong:)
Brunek Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Her er en liten filmsnutt jeg lagde:P Gi gjerne tilbake melding på hvordan den er:P
Markus bimmer Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Å her var tråden om bilen deres ja for håpe dere blir fornøyd med den ny S50en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå