oysrell Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 E30 325ix sliter med varmeapp. Har nå byttet vannventil, føler i panelet under ratt, en føler som gikk ut torpedovegg og idag byttet jeg varmeregulatoren(dele nr 64 11 1 386 822) denne fant jeg i tyskland ubrukt og det skal vel godt gjøres det er samme feil som den gamle. Varmeapp fungerer så lenge heg holder meg under 2000rpm, kommer jeg over dette hører jeg dunking fra vannmåleren (som om den er fullt åpen og vil åpne mere) vrir jeg om regulatoren til det kaldeste hører man vannventilen dunker igjen og jeg kan kjøre uten noen lyd over 2000 rpm. Det virker også som det er endten eller med varme. Der er også en motor som styrer ett spjeld. Har tatt ut denne og sjekket den fungerer. Veldig frustrerende ! Har en flott e30 touring som er i god stand og jeg har byttet mye på den så er det nå bare dette igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysrell Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Da var varmeapp. Løst! Men motor temp (måleren) er fortsatt lav. Men varme inn i bilen fungerer bra. Temp. Giver? Termostat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Hva var feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysrell Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Tidligere eier måtta ha byttet slangene som går til vannventil og retur. Så da jeg bytta vannventil koblet jo jeg som det var før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå