Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

The BMW M50 is an I6 piston engine. It was introduced in 1990 to replace the BMW M20 in the new 3-series and was replaced by the BMW M52 in 1995. Displacement ranges from 2.0 L to 3.2 L. It is a DOHC 24-valve engine. A Technical Update or M50TU version from 1992 introduced VANOS variable valve timing.

Skrevet
Funker uansett..

Mange fjerner det mest for å ha mindre mekaniske deler som kan svikte og for å slippe 30 timer i benk..

Ja nettopp, milde turbobygg :P Ingen som lader 0,3 bar gidder å stresse med fjerne vanos og retuning av stock DME:

Skrevet

blir 0,4-0,5 i trykk tenker jeg.. da blir det jo mellom 250 å 270 tenker jeg?:)

men da er spm hvor jeg kan finne et kit som trenger minst mulig om modifisering, rørgater osv er ikke no stress men manifold å turbo/wg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...