Dørhåndtaket Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 hvordan er det i forhold til vanos ? har hørt mye forskjellig;p så lurte jeg pp om noen har vært borti dette kittet? http://www.ebay.com/itm/BMW-92-99-E36-M ... 519c3941a5 det er snakk om en 328 jeg tenkte meg rett i underkant av 300hk:)
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 The BMW M50 is an I6 piston engine. It was introduced in 1990 to replace the BMW M20 in the new 3-series and was replaced by the BMW M52 in 1995. Displacement ranges from 2.0 L to 3.2 L. It is a DOHC 24-valve engine. A Technical Update or M50TU version from 1992 introduced VANOS variable valve timing.
TDV Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 m50 uten vanos m50tu med vanos m52 med vanos m52tu dobbelvanos
Dørhåndtaket Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 jeg fant det ut så endra topicen ;p
///Naitsirk Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Funker uansett.. Mange fjerner det mest for å ha mindre mekaniske deler som kan svikte og for å slippe 30 timer i benk..
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Funker uansett..Mange fjerner det mest for å ha mindre mekaniske deler som kan svikte og for å slippe 30 timer i benk.. Ja nettopp, milde turbobygg Ingen som lader 0,3 bar gidder å stresse med fjerne vanos og retuning av stock DME:
Dørhåndtaket Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 blir 0,4-0,5 i trykk tenker jeg.. da blir det jo mellom 250 å 270 tenker jeg? men da er spm hvor jeg kan finne et kit som trenger minst mulig om modifisering, rørgater osv er ikke no stress men manifold å turbo/wg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå