Madde Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 har en bmw e46 316 touring, hvor jeg mistenker at bakviskern har rustet fast. er dette vanlig? og ligger problemet i selve mekanismen eller kun i vinduet? kan må for eks brekke opp viskern med makt? eller må man bytte?
tonyku Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Det kan ikke ha hendt at du har brukt bakviskeren når den har vært frosen så har sikkringa gått?
Madde Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 hmm vet faktisk ikke.. men når jeg setter den på så høres det ut som et eller annet prøver å bevege seg der bak og når jeg etterpå åpner kun ruten på bakluka står den i spenn.
Lars89 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Vanlig med fastrusta bakviskeroverføring på touring. Nr2 på bildet Delenr 61 62 8 220 831
Madde Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 ok takk men det vil si at det ikke er mulig å bruke rustløser og røske litt? man må bytte?
sveipa Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg pøste på med rustløser på både viskerenheten i bakruta og ned i motoren fra hullet på selve bakluka. Det funket hos meg, men den går tregt i sånn kulde som er nå. Prøv det og sørg for å ha varmt inneklima (i bilen).
gica Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Gjorde denne jobben på min e61 for ikke lenge siden, brukte rustløser og dunket den sakte men sikkert ut. Pusset vekk rust og smurte opp med ordentlig fett. Satte den på plass, og nå glir viskeren som en drøm
dag sverre lange Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Min har rustet fast. har en veldig rusten bakluke og skal bytte hele, men det kan jo hende det holder og bytte motor og eller de bevegelige delene baki der... er i hvertfall et veldig vanlig problem på E39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå