mefrisvo Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Hei! Har nylig kjøpt meg en Bmw 323i 1996 modell. Siden jeg kjøpte bilen har ikke turteller, temperaturmåler eller forbruksmåler fungert. Tok kontakten ut og inn idag, og da fungerte temp.måler, men turteller og for.br.måler er fortsatt død. Noen som vet hva feilen kan være? Evt om jeg må kjøpe et nytt, passer et speedometer fra en f.eks 318 av samme årgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Lett å ta ut speedometeret. Prøv det og se om det er ukontakt i kontaktene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Må rattet helt av for å få ut speedometeret? OG, kan jeg bruke et instrument fra en 318 f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Du trenger ikke ta av rattet. Trekk det bare helt tilbake og ned. Mener speedometer fra 4 sylindret og 6 sylindret er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå