phiskarn Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 ikke noe serlig med rust her nei! har bud på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 men, om noen vil vite hvem som har gjort det så har eg navn på alle er det noen fra bimmers? siden du vet hvem det er så kan du jo annmelde og kreve erstatning, eller gi dem juling til dem punger ut penga for skadene;) er ikke lite penger den skaden dem har gitt ser jeg! om noen hadde gjort det med min bil og jeg fant ut hvem det er så hadde han vært på koma garranter:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familiemann83 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 men, om noen vil vite hvem som har gjort det så har eg navn på alle er det noen fra bimmers? siden du vet hvem det er så kan du jo annmelde og kreve erstatning, eller gi dem juling til dem punger ut penga for skadene;) er ikke lite penger den skaden dem har gitt ser jeg! om noen hadde gjort det med min bil og jeg fant ut hvem det er så hadde han vært på koma garranter:D De hadde måtte punget ut, etter en liten slå runde der man ikke ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Det var nå ikke måte på jævelskap heller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 tror noen av de er på bimmers.. men aner ikke bruker navn,, for alle er bmw intr og regner med dem er her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå