Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med en liten update igjen her nå.. Har ikke vært så mye fremgang siste dagene siden det er rustsveising som pågår :( ikke noe kjekt det, men det er jo en del av dette med gamle biler, og som bare må gjøres :) Begynner heldigvis å ser enden i tunnellen snart ;) Slenger ved noen bilder her :) Har også fått de nye hjul lagera som er ferdig lakket her sammen med div andre deler ;) I morgen kommer heldigvis resten av understellsdelene som har vært på pulverlakkering.. Det gledes til å begynne å sette sammen med nye powerflex foringer, stag og skruer :D

7nis7dzoe6ix30jxxzsf.jpg

37rveseffrc3dzk1153o.jpg

p522oxdd5hicwh0tr8lv.jpg

c7af7tl2zsm3v3ybnyo4.jpg

subem0kvtlmgv2z76xry.jpg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Liten update her.. Går litt trått om dagen nå, siden jeg har levert bilen til en som skal bytte kanalene på bilen.. Tenkte det var det beste og gjøre siden jeg ikke har gjort dette før.. Når jeg får tilbake bilen er den ferdig rustsveiset og klar for tectylering og motering av understell.. Så blir det lakkering til slutt :) motor er fortsatt et mysterium :(

Skrevet

Hehe.. den bilen der e bare konge :D:D

D ska bli artig å se den bilen der på veien igjen. :)

Men vær så snill å slipe skikkelig rent rundt der doker ska sveise da.. Får da blir sveisene mye finere å.. :D:D

Frode G

Skrevet

Det gledes :) ja, det er allerede gjort.. Men har ikke fått tatt noen bilder fra når vi var ferdig :) hentet også en pakke fra koed i går, å der kom bl.a bremseskjoldene.. Så det blir å presse inn litt hjulager og div nå imens jeg venter på bilen :)

Skrevet

hehe, ja det tok meg to år før jeg klarte å begynne på dette.. så det vet jeg alt om ;) men skal bli godt å bli ferdig å kunne bruke bilen når en veit det er 100% under der :) så det er bare å hive seg rundt :)

Skrevet

Var en liten tur ute i verkstedet i dag.. tok en rask runde med gjengetappen på fjørbeina og fikk frisket opp gjengene litt :) slenger ved et par bilder av noen nye forstillingsdeler også ;)

1efp8ddr0f8faj75tid1.jpg

1y05nhl35y0k05laekht.jpg

pkz91s9ng3ner41asuis.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...