Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått sett etter rute. Svare er Nei/ja.

Den jeg hadde løs var blank, men jeg har et komplett sett til. Men det og splitte opp gjør jo resten av settet nesten verdiløst. Brune ruter er jo ganske uvanlig. Gjelder ikke pengene men sammleverdien. Men har du noe og bytte mot som jeg trenger til e28 er alt mulig. Trenger foreks. Alle 4 dørplatene for grått M-tec inntriør, den siste typen med grått teppe på sidelommene. Løst clutchus med hull for følere.+++

Skrevet

Ok.. Har desverre så lite deler som jeg ikke skal bruke selv :( jeg har org 535 bremser som er helt greie.. Med slissa skiver som er uten slitekant.. Stabstag til 535 foran og bak.. Blå midtkonsol, hanskerom og deksel under rattstamme.. M88 grenrør, m30 bunnpanne og oljesil.. Har sikkert litt småtteri til.. Men er veldig desp etter det vinduet eller om jeg må kjøpe alle?

Skrevet
Ok.. Har desverre så lite deler som jeg ikke skal bruke selv :( jeg har org 535 bremser som er helt greie.. Med slissa skiver som er uten slitekant.. Stabstag til 535 foran og bak.. Blå midtkonsol, hanskerom og deksel under rattstamme.. M88 grenrør, m30 bunnpanne og oljesil.. Har sikkert litt småtteri til.. Men er veldig desp etter det vinduet eller om jeg må kjøpe alle?

har du m88 grenrør til europa versjon? pris ? :)

Skrevet

Despe folk har vi innelåst på jobben. Så får og få husfred i Molde, sendes 1stk. vindu opp etter helgen. Var det venstre bak? det store"ikke trekant vindu". Bremsene kan være aktuelt.

Skrevet
Despe folk har vi innelåst på jobben. Så får og få husfred i Molde, sendes 1stk. vindu opp etter helgen. Var det venstre bak? det store"ikke trekant vindu". Bremsene kan være aktuelt.

:applause::D

Skrevet

Hehe, ja her i molde er det mye desperate folk :) spesielt jenter :P

Det er begge vinduene i den venstre bakdøra mi som er knust :(

Så om du har begge to og sender de, så skal det iallefall bli husfred med meg :P ja, de ligger her de.. Så bare å si fra :)

Skrevet

Vet ikke helt forskjellen, men det er iallefall det grove :) sto på s38'n jeg hadde i bilen

Skrevet

Vet ikke helt forskjellen, men det er iallefall det grove :) sto på s38'n jeg hadde i bilen

send meg bilte og pris på pm ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...