SnadderTeam Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 hvor kjøpte du foringene ?alt i powerflex ? alt bortsett fra "brilleforinger" og den oppå diffen
helland Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 hvor kjøpte du foringene ?alt i powerflex ? alt bortsett fra "brilleforinger" og den oppå diffen ahaaa
bmwmaxi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Da har jeg fått sett etter rute. Svare er Nei/ja. Den jeg hadde løs var blank, men jeg har et komplett sett til. Men det og splitte opp gjør jo resten av settet nesten verdiløst. Brune ruter er jo ganske uvanlig. Gjelder ikke pengene men sammleverdien. Men har du noe og bytte mot som jeg trenger til e28 er alt mulig. Trenger foreks. Alle 4 dørplatene for grått M-tec inntriør, den siste typen med grått teppe på sidelommene. Løst clutchus med hull for følere.+++
Pedi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg har et løst clutchhus med hull til følere liggende, til M30 (osv)...
SnadderTeam Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Ok.. Har desverre så lite deler som jeg ikke skal bruke selv jeg har org 535 bremser som er helt greie.. Med slissa skiver som er uten slitekant.. Stabstag til 535 foran og bak.. Blå midtkonsol, hanskerom og deksel under rattstamme.. M88 grenrør, m30 bunnpanne og oljesil.. Har sikkert litt småtteri til.. Men er veldig desp etter det vinduet eller om jeg må kjøpe alle?
helland Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Ok.. Har desverre så lite deler som jeg ikke skal bruke selv jeg har org 535 bremser som er helt greie.. Med slissa skiver som er uten slitekant.. Stabstag til 535 foran og bak.. Blå midtkonsol, hanskerom og deksel under rattstamme.. M88 grenrør, m30 bunnpanne og oljesil.. Har sikkert litt småtteri til.. Men er veldig desp etter det vinduet eller om jeg må kjøpe alle? har du m88 grenrør til europa versjon? pris ?
bmwmaxi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Despe folk har vi innelåst på jobben. Så får og få husfred i Molde, sendes 1stk. vindu opp etter helgen. Var det venstre bak? det store"ikke trekant vindu". Bremsene kan være aktuelt.
bmwmaxi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Streitkräfte/Kristian, har du blitt så desp at du har fått splittet personlighet. Venstre bak ja, "store vinduet"
Mjørgen Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Despe folk har vi innelåst på jobben. Så får og få husfred i Molde, sendes 1stk. vindu opp etter helgen. Var det venstre bak? det store"ikke trekant vindu". Bremsene kan være aktuelt.
SnadderTeam Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Despe folk har vi innelåst på jobben. Så får og få husfred i Molde, sendes 1stk. vindu opp etter helgen. Var det venstre bak? det store"ikke trekant vindu". Bremsene kan være aktuelt. Hehe, ja her i molde er det mye desperate folk spesielt jenter Det er begge vinduene i den venstre bakdøra mi som er knust Så om du har begge to og sender de, så skal det iallefall bli husfred med meg ja, de ligger her de.. Så bare å si fra
SnadderTeam Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Ok.. Har desverre så lite deler som jeg ikke skal bruke selv jeg har org 535 bremser som er helt greie.. Med slissa skiver som er uten slitekant.. Stabstag til 535 foran og bak.. Blå midtkonsol, hanskerom og deksel under rattstamme.. M88 grenrør, m30 bunnpanne og oljesil.. Har sikkert litt småtteri til.. Men er veldig desp etter det vinduet eller om jeg må kjøpe alle? har du m88 grenrør til europa versjon? pris ? Vet ikke helt forskjellen, men det er iallefall det grove sto på s38'n jeg hadde i bilen
helland Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Ok.. Har desverre så lite deler som jeg ikke skal bruke selv jeg har org 535 bremser som er helt greie.. Med slissa skiver som er uten slitekant.. Stabstag til 535 foran og bak.. Blå midtkonsol, hanskerom og deksel under rattstamme.. M88 grenrør, m30 bunnpanne og oljesil.. Har sikkert litt småtteri til.. Men er veldig desp etter det vinduet eller om jeg må kjøpe alle? har du m88 grenrør til europa versjon? pris ? Vet ikke helt forskjellen, men det er iallefall det grove sto på s38'n jeg hadde i bilen send meg bilte og pris på pm ?
SnadderTeam Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Er på jobb nå, og her skal jeg sitte til 7 i morra tidlig.. men skal få gjort det utpå dagen i morgen
bmwmaxi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Skal fikse etter helgen. Er min helg etter forige desperate kvinfolk som var innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå