Coretrax Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Kobler du remote til forsterkeren ifra power antenna på spilleren, so vil jo forsterkeren berre virke når du har radio.Kvifor ikkje koble remote til forsterkeren på forsterkerutgangen på spilleren? (blå/kvit ledning) ok, så det er en som er 50-50 blå hvit ledning som går til Iso Klumpen (plastikk koblingen) som skal brukes ? jaja trudde det skulle gå fint å bruke Ant power, uansett om jeg har / ikke har antenne som går opp / ned jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Antenna power er ment til styring av antenne om du har antenne som går opp/ned automatisk, men den kan brukesPå siden til bilradiospesialisten ligger det skjema over fargene til iso kontakten, mener huske det er blå som er remote Sent from my iPhone using Tapatalk Blå/kvit er remote til forsterker. Blå er remote til antenne/antenneforsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 okey takker folkens, skal få ryddet opp i dette når jeg står opp i morgen, forhåpentligvis så funker det fett. Men, en siste ting er om det er noe annet sted i e39 sedan det er mulig å koble "jording " i f.eks en skrue etc finner lite med steder der det er rent metall, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Setebeltefeste eller på batteriet. Er batteriet bak, so ville eg ha koblet jordingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 har det noe å si om ledningen blir Lengere enn 1 meter ? hvis ikke så skal jeg kjøpe inn et sett med kabelsko og ordne det bedre så det blir seendes ryddig ut i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Det beste er så kort som overhode mulig, men så lenge kablene er riktig dimmensjonert i forhold til hverandre så er ikke lengden den store faren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 i dimmensjonert tenker du på Tykkelsen eller på avstanden mellom Jording og strøm ? fordi ATM så er begge ledingen på hver sin side av stoff veggen fra hjul buen til setene men krysser hverandre ved forsterkeren i Koblingen som er ved hverandre sånn ser forsterkeren ut http://www.rockfordfosgate.com/products ... mid=108232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Tenker på størrelsen på kabelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Jording og strøm kabelene er ca litt større enn 1krone tykk 20 mm² om jeg ikke tar helt feil. kjøpte 7 meter totalt på mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå