Gå til innhold

Signal Kabel Hjelp i e39 2000

Anbefalte innlegg

Kobler du remote til forsterkeren ifra power antenna på spilleren, so vil jo forsterkeren berre virke når du har radio.

Kvifor ikkje koble remote til forsterkeren på forsterkerutgangen på spilleren? (blå/kvit ledning)

ok, så det er en som er 50-50 blå hvit ledning som går til Iso Klumpen (plastikk koblingen) som skal brukes ?

jaja trudde det skulle gå fint å bruke Ant power, uansett om jeg har / ikke har antenne som går opp / ned jeg.. :whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antenna power er ment til styring av antenne om du har antenne som går opp/ned automatisk, men den kan brukes

På siden til bilradiospesialisten ligger det skjema over fargene til iso kontakten, mener huske det er blå som er remote

Sent from my iPhone using Tapatalk

Blå/kvit er remote til forsterker.

Blå er remote til antenne/antenneforsterker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey takker folkens, skal få ryddet opp i dette når jeg står opp i morgen, forhåpentligvis så funker det fett. :applause:

Men, en siste ting er om det er noe annet sted i e39 sedan det er mulig å koble "jording " i f.eks en skrue etc finner lite med steder der det er rent metall,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dimmensjonert tenker du på Tykkelsen eller på avstanden mellom Jording og strøm ?

fordi ATM så er begge ledingen på hver sin side av stoff veggen fra hjul buen til setene men krysser hverandre ved forsterkeren i Koblingen som er ved hverandre

sånn ser forsterkeren ut

http://www.rockfordfosgate.com/products ... mid=108232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...