Bjørnar_ Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Siden jeg har flyttet til Hamar har jeg et spørsmål: Er det noe skikkelig selvvask-anlegg i Hamar og omegn? Esso ved Maxi er det eneste jeg veit om, og dette er heller skralle greier syns jeg. Skulle hatt noe tilsvarende Poleringskongen på Gjøvik om noen kjenner til dette. Har brukt nødvask i maskin som eneste alternativ. Selvvask på bensinstasjon er såpass elendig at det ser jeg liten hensikt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Esso vasken var veldig bra helt til det ble solgt og de gamle eierne tok med seg vaske-anlegget. Nå er det kun en skrall spyler som står igjen. Jeg bruker statoil i vangsvegen. (Der kan du stå inne, ved siden av maskinvasken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Ahh, såg det var et lokale ved siden av maskinvasken der. Er det poletter man kjøper inne, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå