Iv3rs3n Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Bmw e28 528, 85'mod 2 voksne eiere, siste eier hadde den i 15 år, ALT er org på bilen. Motor har nylig fått justert ventiler, og skiftet olje og oljefilter Servicebok følger med, alt gjort på verksted fram til 2000-03 engang, lettstartet i kulde som i varme. Checkpanel Takluke Bra understellsmessig, ikke noe slakke Motorrom er velholdt, ren og pen motor. Følger 2 sett med org felger fra 80-tallet Må på eu-kontroll Selges grunnet nedkutting på bilsamlingen & har for lite tid til å gjøre noe med bilen. Vært hos BT og "plombert" chassinr da det er noe rust rett ved innstemplingen av rammenr, så det er mulig og kappe ut å sveise til ny bit, og få innstemplet nytt chassinr. Kanalene er hele og fine begge sider, men i skjøte/sveise-kanten inn mot karosseriet i underkant er det en noe kjeks, og i forkant av kanal. Simring ved utgåeende aksel på girkasse lekker noe, så denne bør muligens skiftes om man ikke vil fylle etter girolje jevnlig Klarlakk flasset noen plasser, er ikke sikker på om dette kan bli bedre med en polish, da jeg ikke har gjort noe særlig med bilen annet enn å kjøpt den. Lite hull på førersete på vanlige plassen. Bud/Hbo 30k Ta kontakt for mer info 994 76 314 (er offshore 1.feb-28feb og 26.mars-23.april og kan da fåes tak i på PM eller mail) iversenpower@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 denne er manuell ja erlendmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Riktig som morten sier, er manuell ja.. Glemte visst å nevne d i annonsen.. Spør du vanskelig, 260k rundtom, kan få noen til å sjekke eksakt.. Siden jeg er offshore.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 km stand har vel minst å si på en sånn bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 km stand har vel minst å si på en sånn bil.. +1 Bilen er meget bra stand, ellers om det jeg har nevnt i annonsen.. Interiørmessig bra stand, rift i sjåfør setet, men er på utkikk etter å få tak i nytt, så er det værtfall ingenting å si interiørmessig. Lys grønt stoff interiør for den som lurte, men som nevnt på første post, skal komme med mer bilder når jeg er hjemme fra offshore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 25 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 25 k 25k notert. Men fortsatt hbo over 30k Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Fredags-bump Ikke ofte å komme over en slik bil, med 2 eiere av voksen alder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 UP ! Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHamre Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Hei , gir deg et bud på 28k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Hei , gir deg et bud på 28k Bud motatt Ta kontakt på mobil. Du er ikke så langt unna så det er vel kort distanse å komme å se også Anders 994 76 314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Fortsatt til salgs denne her, grunnet har ikke hørt noe mer fra dem som har kommet med bud.. ? Og de bildene jeg lovet har jeg glemt å ta Å jeg er reist offshore igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå