Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw e28 528, 85'mod

2 voksne eiere, siste eier hadde den i 15 år, ALT er org på bilen.

Motor har nylig fått justert ventiler, og skiftet olje og oljefilter

Servicebok følger med, alt gjort på verksted fram til 2000-03 engang, lettstartet i kulde som i varme.

Checkpanel

Takluke

Bra understellsmessig, ikke noe slakke

Motorrom er velholdt, ren og pen motor.

Følger 2 sett med org felger fra 80-tallet

Må på eu-kontroll

Selges grunnet nedkutting på bilsamlingen & har for lite tid til å gjøre noe med bilen.

Vært hos BT og "plombert" chassinr da det er noe rust rett ved innstemplingen av rammenr, så det er mulig og kappe ut å sveise til ny bit, og få innstemplet nytt chassinr.

Kanalene er hele og fine begge sider, men i skjøte/sveise-kanten inn mot karosseriet i underkant er det en noe kjeks, og i forkant av kanal.

Simring ved utgåeende aksel på girkasse lekker noe, så denne bør muligens skiftes om man ikke vil fylle etter girolje jevnlig :)

Klarlakk flasset noen plasser, er ikke sikker på om dette kan bli bedre med en polish, da jeg ikke har gjort noe særlig med bilen annet enn å kjøpt den.

Lite hull på førersete på vanlige plassen.

Bud/Hbo 30k

Ta kontakt for mer info 994 76 314

(er offshore 1.feb-28feb og 26.mars-23.april og kan da fåes tak i på PM eller mail)

iversenpower@hotmail.com

393424_10150399919769473_614084472_8454736_613522711_n.jpg

407817_10150527751554473_614084472_8920635_1647076579_n.jpg

Skrevet

Riktig som morten sier, er manuell ja.. :) Glemte visst å nevne d i annonsen.. :)

Spør du vanskelig, 260k rundtom, kan få noen til å sjekke eksakt.. Siden jeg er offshore.. :P

Skrevet
km stand har vel minst å si på en sånn bil..

+1

Bilen er meget bra stand, ellers om det jeg har nevnt i annonsen..

Interiørmessig bra stand, rift i sjåfør setet, men er på utkikk etter å få tak i nytt, så er det værtfall ingenting å si interiørmessig.

Lys grønt stoff interiør for den som lurte, men som nevnt på første post, skal komme med mer bilder når jeg er hjemme fra offshore.

• 4 weeks later...
Skrevet
Hei , gir deg et bud på 28k :)

Bud motatt :-)

Ta kontakt på mobil. Du er ikke så langt unna så det er vel kort distanse å komme å se også :)

Anders

994 76 314

• 3 weeks later...
Skrevet

Fortsatt til salgs denne her, grunnet har ikke hørt noe mer fra dem som har kommet med bud.. ?

Og de bildene jeg lovet har jeg glemt å ta -_- Å jeg er reist offshore igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...