hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Burde jeg bruke noe form for tettemasse når jeg bytter bunnpannepakninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Må ikke, men jeg anbefaler det. Desto viktigere at begge flatene er rene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Okei, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Nei. Kun hvor den går over registerdeksel og simmeringholder i bakkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Kjøp heller den oppgraderte i stål/gummi. Verdt de ekstra kronene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Er den jeg har, "kje".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Da er det ikke nødvendig med noe Bruker den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Kjøp heller den oppgraderte i stål/gummi. Verdt de ekstra kronene! låner tråden litt: hvor får man kjøpt denne i stål \ gummi? har koed den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34/r ... 0.htm#1704 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Må ha orginal eller god kopi pakning. Koed sin billige er kork. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Kjøpte på koed..200kr mener jeg den kostet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Kjøpte på koed..200kr mener jeg den kostet.. link? har ikke klart å finne i metall \ plast på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 fikk da bare opp et alternativ når jeg bestillte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå