Lamek Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 du har ikke tilfeldigvis 260 kasse til m30? Desverre, men har muligens en 262cr kasse du kan få for 7500,- Det er sportskassa med 1.gir ned.
Pedi Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Desverre, men har muligens en 262cr kasse du kan få for 7500,- Det er sportskassa med 1.gir ned. Ikke for å spamme tråden din, men ligger de så høyt i pris nå? Husker jeg solgte de for 5 lapper for 7-8 år siden, så det er nok en "rett" pris nå.... Jeg har jo en slik kasse i bilen min nå, men vil helst bytte den ut - og klart, hvis prisen ligger rundt der, så kan jeg gjerne selge den og finansiere neste kasse...
Lamek Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 Desverre, men har muligens en 262cr kasse du kan få for 7500,- Det er sportskassa med 1.gir ned. Ikke for å spamme tråden din, men ligger de så høyt i pris nå? Husker jeg solgte de for 5 lapper for 7-8 år siden, så det er nok en "rett" pris nå.... Jeg har jo en slik kasse i bilen min nå, men vil helst bytte den ut - og klart, hvis prisen ligger rundt der, så kan jeg gjerne selge den og finansiere neste kasse... Helt ok at du spør.. HAr sett flere gå for 8-10000,- så prisen er nok rett.. Skjeldne og populære disse kassene:)
Mjørgen Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Har en slik kasse jeg også. Jeg selger den ikke under 7500 jeg heller! Så jeg mener prisen er ok. Vokser ikke på trær disse kassene
Hjelen Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Har du bilder av de sorte E39 facelift nyrene?EDIT: Orginalvare eller? Prøver igjen. Hvor mye i frakt? Er de orginale fører jeg over 500 +frakt straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå