Ola. Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34815822 - Orginalbil, 4 dørs sedan, såvidt meg kjent 1100stk totalt produsert av Bmw. - 135k km, i meget god stand! Trolig et av de aller beste eksemplar i landet. - E36 M3 3.2 321hk, chippet til ca 340hk. Kan leveres orginal om ønskelig. - 6 trinn gir - Hellrot - Sort Nappaskinn interiør - Sort taktrekk orginalt - Varme i seter foran - Cruise kontroll - Helautomatisk klima, 2 soner - Nedfellbare bakseter - Nye lykteglass foran - Nye grøftlys foran - ///M contour felger - E46 M3 list på koffertlokk - KW V3 (som nytt) medfølger. Står på orginalt understell nå. - Camberplater (Vorshlag) - Bremseoppgradering (Carbotec klosser xp 10 og 12, bimmerworld kjøling.) - Quick fit 4pkt seler til begge stoler foran - Performance friction skiver - Titan isoleringsplater - Stålomspunnede bremseslanger - bronsje foringer for calippere - CD43 original cd/radio - Dice Ipod integrasjon - Original ///M skinnkule med lys - GT lister - Toyo R888 på orginal felger - Nye piggdekk på 17" OZ felger - BBS LM Rep 19x8,5 med 235.35 dekk foran og bak. Godkjent på biltilsynet med KW3 (nokså lavt også ) Eneste feil/mangel på bilen jeg vet om pr idag, er at ene framskjermen skal lakkeres grunnet en liiten lakkskade. Bilen skal EU godkjennes nokså snart. Det blir fullført før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 PM om intresse, så tar vi det derifra med tlf nr osv. Jeg jobber offshore så mobilen er ikke alltid på. Ikke er jeg spesielt glad i SMS "intresserte" heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Endel spesielle innbytte forslag som dukker opp, som jeg ikke finner intressante, så jeg velger å hinte litt til hva som kan være aktuelt. Enten en rimeligere kurant bil, til 40-150k, eller en E61 diesel m-sport til 300-350k Må være i bra stand og normal pris til modell/utstyr/km. Kan også vurdere mc/snøscooter/atv som delbetaling om det er kurante greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Er det takluke?? Er på jakt etter m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Nope, ikke takluke. "Kun" orginalt sort taktrekk, og 2 soners automatisk klima her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Er det spacere i forbindelse med BBS lemans felgene og er det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 For å bruke lemans felgene foran, med KW3 iallefall, må spacere brukes. Jeg har ikke testet bak. Spacerne medfølger, og har godkjenningspapirer fra TUV. Mener de er 5mm. Følger med 4 stk, kun foran har vært i bruk i mitt eie. Bilen er godkjent med KW3 og camberlager, men kun på 17" hjul. Å få den godkjent med 19" hjula inkl spacere, burde gå helt smertefritt med disse TUV papirene på spacerne. Hjulene er innom riktig rulleomkrets såklart. Kan om nødvendig godkjenne den med hjulene ved evnt salg, hvis den aktuelle kjøper er fryktelig redd for dette. Men jeg må reise 10mil (en vei) til biltilsynet i ens ærend for dette, så jeg har gitt blanke foreløpig. Jeg er derimot godt vant med godkjenninger av div heftigere bygg enn dette, så dette ser jeg ikke på som noen vanskelig operasjon Kan forøvrig selge bilen på orginale hjul, uten 19" og KW3 til noe redusert pris. Og før noen spør, INGENTNG av dette blir solgt før bilen evnt blir solgt. Har uansett noen second thoughts om å selge, og bilen er derfor heller ikke annonsert på finn.no enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Opp med denne. EU kontroll utført, alt iorden. Blir lagt ut på finn om 14dg når jeg kommer hjem ifra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Er jeg blind, eller står det ikke pris? Mulig å få flere bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Prisantydning er rundt 240k. Spørs litt om en vil ha med alt av hjul, understell osv. Kanskje ikke den billigste M3`n, men nå snakker vi om top-notch eksemplar med veldig mye riktige deler. Tror ikke de blir stort bedre enn dette for å være helt ærlig, men en må se for å forstå. Bilen har veldig god historikk, med voksne eiere. Bilder kan sendes i fleng. Må bare komme meg hjem for å ta de først. De jeg har, er for dårlige til å vise frem hvor fin bilen egentlig er desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Prisantydning er rundt 240k. Spørs litt om en vil ha med alt av hjul, understell osv.Kanskje ikke den billigste M3`n, men nå snakker vi om top-notch eksemplar med veldig mye riktige deler. Tror ikke de blir stort bedre enn dette for å være helt ærlig, men en må se for å forstå. Bilen har veldig god historikk, med voksne eiere. Bilder kan sendes i fleng. Må bare komme meg hjem for å ta de først. De jeg har, er for dårlige til å vise frem hvor fin bilen egentlig er desverre. 240k for denne er jo billig, burde ikke være problem å bli kvitt den. Nydelig M3 Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Prisantydning er rundt 240k. Spørs litt om en vil ha med alt av hjul, understell osv.Kanskje ikke den billigste M3`n, men nå snakker vi om top-notch eksemplar med veldig mye riktige deler. Tror ikke de blir stort bedre enn dette for å være helt ærlig, men en må se for å forstå. Bilen har veldig god historikk, med voksne eiere. Bilder kan sendes i fleng. Må bare komme meg hjem for å ta de først. De jeg har, er for dårlige til å vise frem hvor fin bilen egentlig er desverre. 240k for denne er jo billig, burde ikke være problem å bli kvitt den. Nydelig M3 Ola Ja jeg mener denne er "riktig priset" , og iallefall ikke for dyr. Takker for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Prisantydning er rundt 240k. Spørs litt om en vil ha med alt av hjul, understell osv.Kanskje ikke den billigste M3`n, men nå snakker vi om top-notch eksemplar med veldig mye riktige deler. Tror ikke de blir stort bedre enn dette for å være helt ærlig, men en må se for å forstå. Bilen har veldig god historikk, med voksne eiere. Bilder kan sendes i fleng. Må bare komme meg hjem for å ta de først. De jeg har, er for dårlige til å vise frem hvor fin bilen egentlig er desverre. Hei, mye vil du selge den for uten noe som helst for felger, altså jeg kommer med felger selv og sette på bilen om jeg kjøper den? uten disse - Toyo R888 på orginal felger - Nye piggdekk på 17" OZ felger - BBS LM Rep 19x8,5 med 235.35 dekk foran og bak. - ///M contour felger Er denne tatt av? siden det er godkjent med dette på vognkort. ble for stivt eller? - KW V3 (som nytt) medfølger. Står på orginalt understell nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Toyo dekkene står på org contour felgene.. Så det er altså 3 sett hjul til bilen. KW er tatt av pga at jeg synes det er for stivt ja. Medfølger selvfølgelig. Totalt brukt rundt 3000km. Jeg er usikker på den der altså. Blir jævlig masse hjul å styre med å selge etterpå. Du får vurdere litt og sende meg en antydning hva du tenker på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg