Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får forresten ikke borret om fra 5x120 til 4x100 pga da blir det feil med hullene. Man må sveise igjen de gamle hullene også frese ned sveisene og så borre opp. Havner nok på 3-4000 :)

Skrevet

Helt rett håkon:) men du kan bruk spacer.

Ved borring av 5x120 felger med bmw diameter, til 4x100 (57mm nav) blir det ikke veldig tynt fra hullene og til nav åpninga?

Skrevet

Ved borring av 5x120 felger med bmw diameter, til 4x100 (57mm nav) blir det ikke veldig tynt fra hullene og til nav åpninga?

samme nav åpning på alle bmw utenom e39.

Skrevet

ja, derfor mener jeg det ikke er egna å borre om 5x120 BMW felger til 4x100. pga det blir ekstremt lite gods ut til navet. Det jeg har funnet ut. Har du bilde av de du borra om? er bare nysgjerrig jeg.

Beklager O.T. var bare et innspill

Skrevet
Da sveiser man igjen de gamle vet du..

snakker jo ikke om bolt hullene. men avstanden fra de NYE 4x100 hullene og ut til nav åpninga...

Hva er forskjell på en felg med 4x100 og 72mm navhull og en felg med nyborra hull i 4x100 og 72mm navhull da?

Skrevet

Nav åpningen er 72,5mm på alle 5 bolt, bortsett fra e39.. Jeg tror ikke det vil fungere bra å borre om fra 5 til 4 bolt.. Men går fint å gå fra 4 til 5 bolt på felgene.

Men disse felgene har jo den mest relevante boltsirkele, så ser ikke poenget i å forandre den! Dette er veldig tøffe felger, og skal du ha dem på e30 så er det ikke så veldig mye arbeid å bygge om til 5 bolt understell! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...