Polardego Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Hurra ! ! ! Idag har vi 3 års jubileum og feirer dette ved å gi dere noen EKSTRA gode tilbud denne uken. Fram til søndag 12.februar kjører vi kjempepriser på enkelte utvalgte produkter. I tillegg så oppdateres vårt nye utseende på webshoppen i løpet av dagen og gir enda større grunn til feiring. Sjekk disse tilbudene her: Tuningart Coilovers: BMW 3-serie E36 og E46 til førpris kr. 2490,- NÅ denne uken kr. 1990,- (E36 coilovers ankommer lager mot slutten av uka) Trekk til bil i M - L - XL størrelse til kr. 199,- (førpris 399,-) Vi gir 20% på alle CarPro Bilpleie produkter og 10% på samtlige andre produkter innenfor bilpleie. OG IKKE NOK MED DET - Vi kjører også denne uken 20% rabatt på ALLE H&R sine produkter. (normalt ca. en ukes leveringstid) Kontakt oss på bestilling@partsandretards.no - 64 94 18 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Gratulerer! Er det trekket for ute eller inne lagring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Gratulerer! Er det trekket for ute eller inne lagring? Skal vel funke bra begge steder, men best inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Tuningart Coilovers: BMW 3-serie E36 og E46 til førpris kr. 2490,- NÅ denne uken kr. 1990,- Jeg kan gå go for disse på e36 coupe, Fine og stive har hatt ingen problemer over tiden de har stått på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 grattis med 3 års dagen håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Gratulerer ja Hva slags frakt velger jeg på forhåndsbetale? Bestiller: Coilovere fra tuningart E36. Facelift sort grill E36. Diffusor E36. Bilovertrekk. Noen rabatter å hente å hvor skriver jeg dem inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Gratulerer ja Hva slags frakt velger jeg på forhåndsbetale? Bestiller: Coilovere fra tuningart E36. Facelift sort grill E36. Diffusor E36. Bilovertrekk. Noen rabatter å hente å hvor skriver jeg dem inn? Over 10kg + en under 10kg. Må sende dette i to kolli. Bare legg inn ordren og vent med å betale til jeg har lagt inn rabattene. Senkesettet og biltrekket ligger allerede på tilbud denne uken, men det andre får du 5% på. Tuningart er på tur inn på lager igjen og sender det samme dag det kommer. Resten kan sendes umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Pris på coilovers til e39 denne uka da? Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Pris på coilovers til e39 denne uka da? Sedan Har ikke noe tilbud bortsett fra de vanlige 10%ene. Eks: TA Technix til 3990,- minus 10% rabatt Supersport Black Evo til 5990,- minus 10% rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Må jeg ha nye topplagere til de coiloverne der? Isåfall, hvilken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Må jeg ha nye topplagere til de coiloverne der? Isåfall, hvilken ? Vi anbefaler det, men om de som står på bilen din er i orden så er et ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Må jeg ha nye topplagere til de coiloverne der? Isåfall, hvilken ? Vi anbefaler det, men om de som står på bilen din er i orden så er et ikke nødvendig. Nye orginale eller justerbare? Betalte forresten fakturaen på mandagen Brukte ordrenr som "melding" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå