tonyku Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Kan vell skrive litt om bruksbilen, siden E34`a ligger litt på vent pga manglende arbeidslyst. Bilen er en 1998 modell. Kjøpt fra BiliNord i Tromsø. Strikkmotoren er ikke noe å skryte av, kansje man endre litt på det seinere. Den er ellers veldig standard forruten sportratt og nakkestøtter bak. 2-sone klima med A/C. Femmern min tar mye av økonomien men har klart å gjemme unna litt cash til denne og. Stikkordet for planer framover er: Going low and slow Montert: Sorte nyrer fra P&R Diffusor fra P&R Lyktefilm fra Lamin-X Coilovere fra P&R Ny spiller fra Pioneer Componentsett fra Rockford F. Felger fra Alutec Noen andre planer: Girkule pluss de 2 andre treverk detaljene skal bort Annet interiør (Sport stoff) Stereo skal oppgraderes M-Front er vell noen som alle ønsker seg sammen med sideskjørtene Har også en bulk på bagasjeluken som må bli fikset Lakken skal og få seg en runde med rubbing/polering når det blir mildere i været Bilder fra da jeg hentet den: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Sweet Så ut som en bil med potensiale dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Joda. Synd med strikkmotoren men jeg overlever. Ny spiller blei kjøpt inn idag. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Følger med på denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Grei bil det derre. Men bytter du ut cdspilleren? Du har jo en überfeite orginale cdspilleren! Husk at den kan du solgt for en liten slant med penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Grei bil det derre. Men bytter du ut cdspilleren? Du har jo en überfeite orginale cdspilleren! Husk at den kan du solgt for en liten slant med penger.... Ja litt synd men den eier jo ikke phonoutganger. Det trenger jeg viss jeg monterer en forsterker. Derfor blei det ny spiller fra Pioneer. Håper jeg blir fornøyd med den. Kjipt å miste det orginale utseende i bilen, men det får gå. Er jo bare en bruksbil. Jo, er en på forumet her inne som skulle ha den. Er ikke sikker på hva jeg får for den men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Installerte den nye spilleren igår. Den var som forventet, helt grei til mitt bruk. La opp Phonokabel i tilfelle det blir en liten sub bak etterhvert. Blåtann handsfree fulgte med, så jeg koplet den opp. Gikk forholdsviss greit. Satte også inn nye høytalere forran. 13cm komp sett fra Rockford Fossgate Punch serien. Fikk dem billig De gamle De nye Forskjell Plassering av mic Den nye spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Har fått coiloverne, nye nyrer og diffusor idag. Montering av nyrer tok 5 minutter å ga bilen ett greit løft i utseende. Er ikke noen tilhenger av chrome greiene. Før: Etter: Ja jeg veit jeg har litt dugg i frontlyktene. Dette blir borte når jeg får lyktefilmen håper jeg. Skal jo demontere glass da. Mangler og ett jekkelokk bak. Dette har jeg bestillt Montering av coilovere og diffusor tar jeg kansje i helga. Får se hvordan det står til med tårnlagrene mine. Kansje jeg bør ha nye før jeg starter. Diverse annet: Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Jaggu hadde filmen fra Lamin-X kommet idag. Da blir det pjusk i garasjen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Blei ikke helt fornøyd. Får se imorra i dagslys... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Se her ja, fin bil dette! Men de høyttalerne du byttet ut nede ved bena, koblet du bare disse til og spiller på originalforsterkeren? Har planer om å bytte ut de jeg har, ble det noe bra lyd? Hvis duggen kommer igjen nå, så kan du bare ta av de lokkene du må ta av for å bytte pærene og kjøre uten. Du kan også bare borre et hull i de så det blir bedre med luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Se her ja, fin bil dette! Men de høyttalerne du byttet ut nede ved bena, koblet du bare disse til og spiller på originalforsterkeren? Har planer om å bytte ut de jeg har, ble det noe bra lyd? Hvis duggen kommer igjen nå, så kan du bare ta av de lokkene du må ta av for å bytte pærene og kjøre uten. Du kan også bare borre et hull i de så det blir bedre med luft Tenkte det var greit å bruke en liten 4 kanals Dynabel forsterker. Er på 4x90watt rms. Skal jo ha noen 10cm i taket bak. Må bare finne noen som ikke bygger så langt inn først. Mulig det blir Pioneer eller Sony der. Det blei bedre lyd, ingen tvil om det. Men er fortsatt ikke fornøyd da det ikke blei så mye bass. Hadde ikke forventet det heller av 2 nye 13cm. Så derfor har jeg bestillt 2 greie 10" subber som jeg skal intrigere i bagasjerommet. Orker ikke å ha noen stor kasse der siden jeg ofte feller baksetene ned å bruker "plassen" som er i denne bilen Neste gang jeg tar av glassene skal jeg lime rundt pakningen med Quickseal fra Kent. Ser det har kommet fukt i grøftelysene og etter mye vasking. Skal ta glassene av der og lime dem på nytt senere når jeg får den nye lyktefilmen. Sleit litt med luft i under den ene filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Ble bra med svart grill. Syns ikke lyktefilmen så så gal ut heller jeg, men kanskje ikke så lett å se luftbobler på bilde. Hvordan hadde du tenkt til å integrere subber i bagasjen? Har tenkt på det samme selv, men har ikke lyst til å kødde noe særlig med plassen baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jaggu hadde filmen fra Lamin-X kommet idag. Da blir det pjusk i garasjen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Jeg kjøpte også pre-cut til min e36 men det jeg fikk i posten så helt annerledes ut. blinklysene var bra, samme med tåkelysene, men hovedlykten var en stor bit som skulle dekke hovedglasset var ikkeno stress å kutte til og ble fornøyd med resultatet. Men det bilde hvor du har lys på med film, er det bare park og kjørelys på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Jaggu hadde filmen fra Lamin-X kommet idag. Da blir det pjusk i garasjen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Jeg kjøpte også pre-cut til min e36 men det jeg fikk i posten så helt annerledes ut. blinklysene var bra, samme med tåkelysene, men hovedlykten var en stor bit som skulle dekke hovedglasset var ikkeno stress å kutte til og ble fornøyd med resultatet. Men det bilde hvor du har lys på med film, er det bare park og kjørelys på? Skulle og kjøpe sånn som dekker hele lykta. Men så photoshoppa jeg det på bilen først å det så ikke helt bra ut Derfor kjøpte jeg precut til langlys og tåkelys. Nei det er nok med langlys og nærlys på. Skal ta noen andre bilder idag i dagslys. Dama har stikki på familietur med speilrefleksen så det blir bare med mobilbilder. Tenkte også jeg skulle få montert diffusor idag. Coiloverne for vent etil neste helg siden jeg skal bytte tårnlagrene samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg