Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Skrevet

Lurer igrunn litt på det samme.. Ser jo spenstig ut å ha full endring av tenninga! En annen ting er vel hvor lett det er å gjøre selv.. :-s:-k

Skrevet

Ja, men ser mange som fraråder folk i å kjøpe deg pga noe småtull med å få det til å fungere skikkelig å heller spare til noe skilleli no..

Men aner ikke. Bestemt meg for å spare rundt 10 lapper til et greit brukervennlig sprut, men aner ikke hvilke enda for har ikke peiling på denslags.

Skrevet

vipec sier jeg bare.. alt annet en ms. ( gidder ikke diskutere dette flere ganger om hvorfor da det er sagt her fra før)

Skrevet

Men de "dårlige" sprutene funker vel fortsatt bra nok om man ikke sikter sinnsyke kurver og effekter? Til hverdagsoppsett bør det vel holde? Er jo noen tusen å spare. Ser ikke vitsen med å ha et sprut som er ment for å finprogramere en bil som kjører holdbart 1000hk oppsett, om man bare skal opp mot 400 - 450hk?

Skrevet
kdfi er jo kopi av MS. og det er jo enda værre :P

KdFI er bygget fra grunnlaget av MS 8) Så det er en forbedring av MS :wink:

M50 er 6'er med stålblokk uten VANOS ca.90'-92'

M50TU er 6'er med stålblokk med VANOS ca.93'-95'

M52 er 6'er med alu.blokk med enkel VANOS ca.96'-98'

M52TU er 6'er med alu.blokk med dobbel VANOS ca.99'->

Mange som tar mye feil der, men over er fasiten [-X:mrgreen:

Årstallene ovenfor kan dere ta med ei klype salt, da de forskjellige motorene kom ved forskjellige anledninger på de forskjellige karrosseritypene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...