Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

Lurer igrunn litt på det samme.. Ser jo spenstig ut å ha full endring av tenninga! En annen ting er vel hvor lett det er å gjøre selv.. :-s:-k

Posted

Ja, men ser mange som fraråder folk i å kjøpe deg pga noe småtull med å få det til å fungere skikkelig å heller spare til noe skilleli no..

Men aner ikke. Bestemt meg for å spare rundt 10 lapper til et greit brukervennlig sprut, men aner ikke hvilke enda for har ikke peiling på denslags.

Posted

vipec sier jeg bare.. alt annet en ms. ( gidder ikke diskutere dette flere ganger om hvorfor da det er sagt her fra før)

Posted

Men de "dårlige" sprutene funker vel fortsatt bra nok om man ikke sikter sinnsyke kurver og effekter? Til hverdagsoppsett bør det vel holde? Er jo noen tusen å spare. Ser ikke vitsen med å ha et sprut som er ment for å finprogramere en bil som kjører holdbart 1000hk oppsett, om man bare skal opp mot 400 - 450hk?

Posted
kdfi er jo kopi av MS. og det er jo enda værre :P

KdFI er bygget fra grunnlaget av MS 8) Så det er en forbedring av MS :wink:

M50 er 6'er med stålblokk uten VANOS ca.90'-92'

M50TU er 6'er med stålblokk med VANOS ca.93'-95'

M52 er 6'er med alu.blokk med enkel VANOS ca.96'-98'

M52TU er 6'er med alu.blokk med dobbel VANOS ca.99'->

Mange som tar mye feil der, men over er fasiten [-X:mrgreen:

Årstallene ovenfor kan dere ta med ei klype salt, da de forskjellige motorene kom ved forskjellige anledninger på de forskjellige karrosseritypene....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...