Rønningen Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hører mange bruker dette på bmw maskinene, fant http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... cts_id=153 Er dett noe å bruke? har null peiling på noe av dette, men lærer nok Er dette noe som er greit å koble opp å greit å mappe?
Anders92 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Lurer igrunn litt på det samme.. Ser jo spenstig ut å ha full endring av tenninga! En annen ting er vel hvor lett det er å gjøre selv..
Rønningen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Ja, men ser mange som fraråder folk i å kjøpe deg pga noe småtull med å få det til å fungere skikkelig å heller spare til noe skilleli no.. Men aner ikke. Bestemt meg for å spare rundt 10 lapper til et greit brukervennlig sprut, men aner ikke hvilke enda for har ikke peiling på denslags.
Morty999 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 vipec sier jeg bare.. alt annet en ms. ( gidder ikke diskutere dette flere ganger om hvorfor da det er sagt her fra før)
Rønningen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 pris på disse da? å greit å koble opp å slikt?
Snake____1 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 For de som ønsker å spare noen lapper på sprut, så kan jeg anbefale KdFI. Tilpasset BMW men bruker samme program som megasquirt. Mye bedre BTW. http://ksr.as/product_info.php?cPath=491_399_400&products_id=2356 eller http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m52.html
Rønningen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Vil tro du får til vanlig M50 også? M52 er vanos, right?
Rønningen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 å Hva er da forskjellen på m50 og m52? Fått det for meg at det er samme maskinen.
Anders92 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Men de "dårlige" sprutene funker vel fortsatt bra nok om man ikke sikter sinnsyke kurver og effekter? Til hverdagsoppsett bør det vel holde? Er jo noen tusen å spare. Ser ikke vitsen med å ha et sprut som er ment for å finprogramere en bil som kjører holdbart 1000hk oppsett, om man bare skal opp mot 400 - 450hk?
joachim sørlie Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 jeg tror jeg går for MS 3 til e28`n etterhvert
Snake____1 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 kdfi er jo kopi av MS. og det er jo enda værre KdFI er bygget fra grunnlaget av MS Så det er en forbedring av MS M50 er 6'er med stålblokk uten VANOS ca.90'-92' M50TU er 6'er med stålblokk med VANOS ca.93'-95' M52 er 6'er med alu.blokk med enkel VANOS ca.96'-98' M52TU er 6'er med alu.blokk med dobbel VANOS ca.99'-> Mange som tar mye feil der, men over er fasiten Årstallene ovenfor kan dere ta med ei klype salt, da de forskjellige motorene kom ved forskjellige anledninger på de forskjellige karrosseritypene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå