astall Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Ok, da får jeg prøve det.. Felgene fås kjøpt hos kollevold.no
astall Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Andre som har noen andre tips til hvordan jeg kan få løs delene?
astall Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Etter å ha pratet med BS angående coilovers har mine en defekt som gjør at jeg er på utkikk etter nye.. De hadde bare ett sett coilovers til E30 m ABS, jeg har ikke ABS, men fjærbeinene må ha feste for ABS-sensor..det mangler på min ene, og de tvilte på at BT ville godkjenne hvis jeg sveiset på tilsvarende på det andre fjærbeinet.. Noen som vet om BT bryr seg om dette i og med at jeg kjører uten ABS? Eller som har sendt inn fjærbein uten feste for ABS-sensor??
astall Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Da har jeg fått tak i ett par fjærbein til m ABS sensor.. Så da har jeg ett til coilovers også.. I første om gang vil jeg bare kjøre senkefjærer, så får jeg ta coilovers etter litt! Så har jeg muligens vært litt kjapp på avtrekkeren mtp kjøp av bremser.. disse er jo 310mm og krever 16" felger.. er det noen som vet hvordan biltilsynet stiller seg til dette? Noen som har fått godkjent 16"?
Sund.M3 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 tror ikke det skal bli noe problem med godkjenning av 16" felger så lenge de ikke er for breie, hvor kjøpte du bremsene dine?
astall Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Ok, da får jeg satse på at det går greit.. Bremsene ble kjøpt hos IE-motorsport.com
Ch88 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 fint utgangspunkt dette! blir overkill med 325 understell og willwood bremser på 316 syntes jeg.
Hawkon88 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Fint utgangspunkt! Gleder meg til du kommer ordenlig i gang!
astall Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 fint utgangspunkt dette! blir overkill med 325 understell og willwood bremser på 316 syntes jeg. Er uten tvil enig med deg der.. men jeg synes det er mer hensiktmessig å begynne med det da jeg uansett skal skifte understell.. Og 316 motoren blir ikke sittende i lenge..
astall Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Da er det vel på tide med en liten oppdatering her og.. Har vært lite gjort da jeg har hatt fullt opp utdanning og ferie! Bruksbilen har fått nye felger og ser pr. dags dato slik ut: E-30 har siden sist fått dørtrekk bak i carbon.. Vurderer forøvrig å selge hele prosjektet da jeg vurderer Bmw 02 prosjekt i stedet.. De som er interessert kan ta kontakt pr PM - bytte er selvfølgelig mulig hvis du har en BMW 02 !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå