mongo Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hei igjen! Da lurer jeg på om noen kloke hoder kan hjelpe meg her Har en 320I m52b20 og når jeg kjører på lavt turtall og gir litt gass så kommer det en svak plysstrelyd fra motorrommet og det er bare på et viss turtall, altså ved rolig kjøring eller når den ligger på ca 1liter på mila ved litt pådrag i fart, tror ikke det er noe alvorlig men f**n så irriterende på langtur ;p vet det er litt skralt med info men det er litt vanskelig å forklare kan det være noe luftlekasje på f.eks luftfilterboks/veivhusmentilasjon osvosv? Spørr også om mer om dere lurer på noe ang. dette så skal jeg prøve å svare så godt som mulig Takker for svar på forskudd
gullsakar Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 her trenger du en venn.. opp med panser, en bak rattet og en oppi motorom...
matsrh Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Dette problemet hadde jeg på min gamle coupe. m52b25tu Jeg skulle ha bilen på service og nevnte dette. Bilen ble levert til GS i Bud. De byttet veivhusventilasjonen fordi den var tett og sa at det var ok. Noe det ikke var. Leverte bilen tilbake, GS prøvde da flere gassspjelhus og byttet veivhusventilajsonen igjen, holdt på i flere dager på å feilsøke, researche, og styrte med bilen... Fant ikke ut hva det var, og spurt om de skulle gå lengere inn, ta av innsuget å eventuelt toppen osv.. men at det kom til å bli kostbart. Jeg takket nei Lyden på min var bare luft som trenger seg ut en plass, ukjent hvor. Ingen fare for motoren. Ville startet med å sjekke veivhusventilasjonen jeg!
Lars89 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Defekt veivhusventilasjon og hull i innsugsbelgen er begge ganske vanlige feil som kan føre til pipelyder i varierende grad.
mongo Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Dette problemet hadde jeg på min gamle coupe. m52b25tuJeg skulle ha bilen på service og nevnte dette. Bilen ble levert til GS i Bud. De byttet veivhusventilasjonen fordi den var tett og sa at det var ok. Noe det ikke var. Leverte bilen tilbake, GS prøvde da flere gassspjelhus og byttet veivhusventilajsonen igjen, holdt på i flere dager på å feilsøke, researche, og styrte med bilen... Fant ikke ut hva det var, og spurt om de skulle gå lengere inn, ta av innsuget å eventuelt toppen osv.. men at det kom til å bli kostbart. Jeg takket nei Lyden på min var bare luft som trenger seg ut en plass, ukjent hvor. Ingen fare for motoren. Ville startet med å sjekke veivhusventilasjonen jeg! Åja takker så mye for svar, jeg holder en knapp på veivhusventilasjonen, så får vi se om det blir noe bedre ;P
mongo Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Defekt veivhusventilasjon og hull i innsugsbelgen er begge ganske vanlige feil som kan føre til pipelyder i varierende grad. Takk for svar, skal sjekke jeg da
mongo Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Da var problemet løst, det var en sprukket slange på insugsiden som var problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå