jan magnus Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 vil det fungere å bruke 320 girkasse på en 325 motor ? eller har disse forskjellig utveksling eller liknende. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Det skal gå bra. Husk bare at om du har facelift motor, så er det mest sannsynlig en girkasse med to følere på på venstre side. Om du setter i en ny så må denne kassen også ha de følerene, eller at du flytter de over fra gammel kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Okai, det er facelift så da prøver jeg å evt selge motoren og få tak i en 325 motor. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Facelift har ikke sensorer på girkassen. Er kun preface 325 som har det. Du må også ha mellomaksling/giroverføring fra 320 kassa pga den er kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Må man ikke bytte diffen også? Er jo stor hardy på 325 og liten på 320, eller bruker man bare fremre akselen fra en 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Jeg gjorde meg nok litt missforstått nå. Jeg har en 320 som jeg vil putte 325 motor i. Så hvid jeg kan bruke 320kassa på den motoren så beholder jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 325 motoren passer rett på ja, blir veldig kort utveksling til opplsyning! Men det er jo bare morsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Merket at det var mye høyt turtall ute å gikk.. Går an å bruke kassa imens til jeg fr tak i en 325 . Kort utveksling er gøy ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Må man ikke bytte diffen også? Er jo stor hardy på 325 og liten på 320, eller bruker man bare fremre akselen fra en 320? Hardyn er nå inn på kassa så den har nå ingenting med diffen å gjøre. Er lik kobling på stor liten diff også. Kun m3 og 324td som har stor hardy på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Ok, takk for opplysningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå