sondred Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 VURDERES solgt, motoren har gått 200 000. diverse som er nytt: alt av pakninger til innsuget toppdeksel pakning bunnpannepakning alt av følere vannpumpe Sikkert noe jeg har glemt også.... motoren er i tillegg overhalt våren 2011, planing av topp, nye ventiler osv. Hjernen har vært en tur i utlandet og har blitt chipet og startsperren er fjernet (perfekt til f.eks e30 ombygg?) Tar imot bud, men ingen fantasi priser. Motoren er TIPPTOPP!!
bmw-E30 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Har du en ca pris? Kan være aktuelt å ha i ISen.
Robin1379 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Interessert i å selge innsug og chip løst? Sent from my iPhone using Tapatalk
sondred Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 helt uaktuelt, dette er ingen dele motor.
doffen1990 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hvor holder du til da.??følger alt med så er sleppe nedi bil og starte?
sondred Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Som sakt er d komplett motor som er tipptopp, starter å går uten noe problemer. alt følger med, kasse eksos å alt som skal til
doffen1990 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Alt av papirer i orden og da eller? For godkjenning
Bjornhbjelland Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Interessert i å kun selge motor uten kasse og eksos? Vet du eventuelt hvordan denne passer i E39 motor rom og mot automat kasse? Om dette går? PM meg så kan vi snakke. Er interessert.
sondred Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 motoren er fra ett vrak som ble solgt her på bimmers for 3 år siden, fra grimstad. husker ikke hva han het i farten, men dette er ikke noe tjuvgods, så skal ikke være noe problem for godkjenning. passer rett i e39 ved bytte av bunnpanne og oljesil. motoren var automat, bygget om til manuell, så er null problem.
doffen1990 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Skjønner, men har du ett nummer jeg kan nå deg på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå