Gå til innhold

Får ikke opp bilen, begge låsekassene er ødelagte, tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E36 Sedan som jeg ikke får låst opp, setter i nøkkelen, og vrir, men ingenting skjer på begge låsene, ikke er det nedfellbare bakseter, hva skal jeg gjøre? Borre opp sylinderen?

Takker for hurtig svar!

Mvh Sindre.

Skrevet
Har du prøvd med reservenøkkelen? Antar det ikke er sentrallås på bilen?

Tror Emergency unlock prosedyren skal fungere på E36 også. Kan være du må bruke litt makt, siden den delen av låsesystemet ikke ofte er i bruk.

http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Locked.htm

Har prøvd begge nøklene, sprayet inn rikelig med låseolje, og prøvd nøklene i alle mulige posisjoner tror jeg.

Det er sentrallås på bilen, men ikke fjernstyrt, og den vil heller ikke låse opp dørene når jeg låser opp bak i koffertlokket.

Skal sjekke ut den linken, takk.

Skrevet

hmm, redd den emergency unloock ikke virker, da jeg kun får vridd nøkkelen litt til venstre og ikke til høyre i det hele tatt på passasjer siden:S

På sjåførsiden får jeg jo ikke rikket nøkkelen:/

Skrevet

Vet folk som har testet akkurat det tidligere har måttet stå ganske lenge (halvtime?) for å lirke litt frem og tilbake, helt til de omsider fikk vridd helt over og låst opp døra.

Har du batteri i bagasjerommet? er batteriet tomt for strøm?

Skrevet

Har ikke det på min, og batteriet er ikke tomt for strøm, tenkte jeg skulle prøve og borre opp sylinderen, eller prøve og lirke opp låsen i dag og se hva som skjer.

Skrevet

Husker ikke helt på e36 men er det knapp til og låse opp bilen invendig? Låste inne nøklen i e39en min og da blåste jeg opp døre med en fotball også tok jeg en lang pinne og trykte på knappen invendig

Skrevet
Husker ikke helt på e36 men er det knapp til og låse opp bilen invendig? Låste inne nøklen i e39en min og da blåste jeg opp døre med en fotball også tok jeg en lang pinne og trykte på knappen invendig

Skrevet

Over til noe som faktisk kan virke :P

hmm, redd den emergency unloock ikke virker, da jeg kun får vridd nøkkelen litt til venstre og ikke til høyre i det hele tatt på passasjer siden:S

Låsene har ikke bare fryst da?

Skrevet

Haha fikk dritten opp gitt :D

Giveren til sentrallåsen hadde gitt seg på den ene sia, men må bytte låsekassene uansett. Så hvis noen har det med nøkkel, blir jeg kjempeglad!! :D

Skrevet

Hehe er jo standard måte for falken osv og få opp biler på det da :P Tar en flat fotball og dytter mellom døra og bilen og pumper opp. Da får du såppas gleppe at du kommer mellom med en pinne, stang osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...