magne_ Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 SOLGT! Selger nå mine TSW hockenheim felger. Dem er 8"x17" et 20 med bolsirkel 4*100. Det er 4 felger som selges UTEN dekk. Dem er runde og hele. Er noen små skraper i dem, men disse har komt når felgene har blitt flytta/lagret Har alle senterkoppene! Prisen er satt til 3.000, men er åpen for seriøse bud! Kontakt meg gjerne på PM, her i tråden eller på tlf 91729821 Magne Øksnevad Felgen er desverre ikke vasket på bildet:
magne_ Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Hadde faktisk ikke noen serlig bra, kun dette ene Et illustrasjonsbilde jeg fant på google: Edit: Takk |Ole|
magne_ Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Ja, det går fint! Sender i såfall med posten, og da kommer frakta på 510,- siden jeg må sende i 2 esker..
S. Gunstad Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hockenheim er jo tidenes E30 felger. Ingen over, ingen ved siden!
magne_ Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Har motatt bud på 3.000 inkl frakt på pm! Hvis jeg ikke får noen høyere bud innen jeg har fått vrengt av dekka, så selges felgene for den prisen! Jeg får mest sansynlig gjort det tidlig i neste uke
MikaelR Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Pokker sku ha kjøpt di vis økonomien hadde tillatt det denne månd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå