Gå til innhold

Kristoffer's e30 m-technic2/ALPINA med s38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ble s38'n tatt ut av stasjonsvogna :-P så nå er det vell fare får at den havner i denne coupen :-P7nszyjcmunkizbjvzag3.jpgththbq1ozpr2wat57796.jpgqkjkbfdc1ri8s00j8g7s.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har det kommet litt pakker i hus :D har vært litt stille en stund nå men håper det skjer noe framover og venter stort på sommeren nå :Drd60g19ddggt6yy1bg43.jpg

Fikk tak i elektrisk solgardin i hattehyllen :P lurer på hvordan dette blir :P

2gq12647sryk3dafr87k.jpg

Bmwe30is her på forumet fikk laget spacere til traversen! En stooor takk til han :)

dqt5rtdjry9vpb038tbd.jpg

Ellers står verkste tomt! Bilen står på verksted fordi det begynte og reagere noe under lakken... Er gla ikke det var meg som jore grundarbeidet!

S38'nskal nå få seg en shine :)

i22gmkttitxhe6kntbn1.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Sjedd litt i det siste mn ikke så mye.. E30'n har vell stått på lakkverksted nå i 2 å en hall uke.. Var en reklamasjons sak på lakerings jobben :-P men håper det blir bra nå :-P alt utenom frontfangeren å bakfangeren on framsjermene er ikke omlakert så den er nå så å si nylakert :-P litt bilder: var noe som hadde sjedd mellom fyller og lakk:-s 3xljjwt9i7vub3csjeei.jpgcgpeq7bwaq8w1ylxj5ca.jpgNylakertwqw2scsrun408om0voz0.jpgwi38fs9nxudxs0vjlkj7.jpg Kjøpte inn gs performance coilovers når gs hadde kampanje :-P greit m noe stivt når s38'n skal nedi :-P9l50iy637mpjfcxnjpkx.jpg m-tech2 sjørtene ble pusset og lakkert :-)t79czkhjpw1vdnkr1mez.jpgkzn2vxea54t760l4bnfg.jpg208b46y20ud3u19ijl7g.jpgfmnqf6hrmqfechnofhtg.jpg imens bilen har vert borte har jeg shinet insuget litt:c55pr1jdfhqlo5tqr34h.jpgqjs4tqaaxdwrg60wkqtz.jpgy3greuq3mko29no7dw9b.jpg kjøpte meg inn nytt legetøy til garasjen får to dager siden :-D veldig kjekt aparat :Pcsqhxwtubgh88wgxe8b2.jpg har begynt og sveise om 535 radiatoren :P skal ha den på framsiden av vangene :P1t92knxh33pu958qzig5.jpgx4y9g61egyd2y0sd8n3h.jpg9mx0a9tuh4ot9e0se5mu.jpg ellers har bmwe30is holdt på og lage noen spacere som bygger om til 5 bolt så får prøve de til helgen :)jrdeljykstk96o1bkdw5.jpg noen som vet noe om disse felgene? :) likte det godt :P8c962pedvly2e8nj6uwg.jpg

Skrevet

fra "snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa"-tråden:

Hva felger som står på den E28en? :-)

det er et sett med orginale 16 BMW TRX hjul fra en 635 CSi, som har blitt konvertert til 3 pice i 17 :)

[ Bilde ]

Skrevet
Mye bra bilder her, er dødstøft med den M-en oppi E30en...

Men hva med den E28en på siste bildet...?

Jøu takk :-) håper det bli bra når den er oppi men mye igjenn ennå,Prøve å finna ud nåe om dei felgan :P tønnelan såg bra ud nå !! :-) ja såg det :P men finne ije nåe serli på nette om dei :P

Skrevet

Spacerne ble 16 mm om jeg ikke huske feil? :)

Å visst du legge inn mellomrom mellom bildan så kjeme teksta onna å ikje litt på sia å alle veia, båre så du veit det :P

Skrevet

Utrolig fin bil ;) håper min kan bli slik en dag då ;) hvilket sideskjørt har du på bilen ?? Og skal ikke bytte ut interiøret til skinn og selge meg stolene dine ? Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...