KKME30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Spacerne ble 16 mm om jeg ikke huske feil? Å visst du legge inn mellomrom mellom bildan så kjeme teksta onna å ikje litt på sia å alle veia, båre så du veit det Fer d greit opp på mobilen min jafall:-s
KKME30 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Utrolig fin bil håper min kan bli slik en dag då hvilket sideskjørt har du på bilen ?? Og skal ikke bytte ut interiøret til skinn og selge meg stolene dine ? Hehe Takk ja det er bare og stå på har hatt touring sjørter men skal ha på m-tech2 sjørter og paneler nå hehe nei tror ikke det
KKME30 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Fikk hjem bilen igår så fikk begynt å montert litt gleder meg til sommeren måtte bore opp alle hull til klips og alt så var litt arbeid og måle opp alt fikk okså prøvd turbin felgene med spaceren bmwe30is har laget ble bra det! Så nå er d bare får han og lage tre til åsså mangler jeg bare å få på coloversene så dn kan få bakkekontakt Ellers så er radiatoren mesten ferdig, mangler bare stussene men de tar jeg når motoren kommer ut så jeg kan få de så de passer best mulig Det var det får idag:P beklager foresten mobilkvaliteten på bildene
diohrvik Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Borra du hull til skjørta, uten sjablonger? Det må ha vært litt jobb ja:p
KKME30 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Borra du hull til skjørta, uten sjablonger? Det må ha vært litt jobb ja:p Jepp jore det di selger vell bore sjablonger til den ene siden mens den andre er utgått tok litt tid men ble bra
diohrvik Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Skjønner:p jeg solgte en slik utgått sjablong til en på forumet tror jeg, ingenbetydning nå men. Ble bra med mt2 skjørt i stede for touring;)
KKME30 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Skjønner:p jeg solgte en slik utgått sjablong til en på forumet tror jeg, ingenbetydning nå men. Ble bra med mt2 skjørt i stede for touring;) Aha ja er vell ije så mange som tar vare på de ja tror det vil hjelpe litt på hele linjen med de på men fyy jeg har mye å gjøre før sesongen begynner
diohrvik Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 flere det men jeg gidder ikke stresse, da er det ikke gøy, så jeg er innstilt på å reise på treff med den bilen som er i best skikk der å da, å ta det deretter
KKME30 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Da har det sjedd litt her i det siste er dårlig til å få til noe oppdatering så her kommer en gjeng med bilder var med bilen og fikk den eu gokjendt så nå er den gokjendt 2,4 år fremover så nå er den klar får s38!! Listene ferdig lakert og litt montering. Begynte å bytte tank. Sprøytet hele bilen under med body ble bra:D Alle bensinrør og bensinslanger er nytt org bmw ga festet til filteret litt farge og:P Nye deksler på begge sider. Ops. Hadde lite å gjør... Polerte litt Vekk med ekle alu pedaler!! Nye orginale Håper den gummi proppen jør at det ikke ruster med skruen Nye dørstoppere. Fått inn elektriske vinduer og plasert inn bryteren til det elektriske sjalusiet der bryteren til ac'n egentli hører hjemme. Bilde av bilen og huset jeg holder på og bygge Slik der står idag etter eu kontroll 2 enerfeiler, mangler spylerdyser og ryggelys så nå er det bare å rive ut motoren
Larsgunnar Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Elektrisk sjalusi? Det vil jeg gjerne se bilde av Ser ellers veldig bra ut!!
Pedi Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Fint arbeid, den skal du nå ha... Liker bilen din, ser fin ut! Godt du fjernet de alu-pedalene...
KKME30 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Elektrisk sjalusi? Det vil jeg gjerne se bilde av Ser ellers veldig bra ut!! Jepp er det orginalt skal ta noen bilder av det Fint arbeid, den skal du nå ha... Liker bilen din, ser fin ut! Godt du fjernet de alu-pedalene... Jo takk tror mest du gjør finere arbeid hermet litt etter deg med litt blanke lister likte det bra når jeg så dine
KKME30 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Var og leverte cola kork felgene tilbake idag, lånte di av bmwe30is så må gi en stor takk til han fikk på noen krysseike felger med alt for små hjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå