Gå til innhold

Kristoffer's e30 m-technic2/ALPINA med s38

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spacerne ble 16 mm om jeg ikke huske feil? :)

Å visst du legge inn mellomrom mellom bildan så kjeme teksta onna å ikje litt på sia å alle veia, båre så du veit det :P

Fer d greit opp på mobilen min jafall:-s

Skrevet
Utrolig fin bil ;) håper min kan bli slik en dag då ;) hvilket sideskjørt har du på bilen ?? Og skal ikke bytte ut interiøret til skinn og selge meg stolene dine ? Hehe

Takk :-) ja det er bare og stå på :-) har hatt touring sjørter men skal ha på m-tech2 sjørter og paneler nå :-) hehe nei tror ikke det :P

Skrevet

Fikk hjem bilen igår så fikk begynt å montert litt :) gleder meg til sommeren :D måtte bore opp alle hull til klips og alt så var litt arbeid og måle opp alt :?ot6qhc1ko5bqzfyc9wfs.jpg

x3wvtj3odlfp7zavqjui.jpg

8yjp2ga0w1hh3enlrwj2.jpg

fikk okså prøvd turbin felgene med spaceren bmwe30is har laget :) ble bra det! Så nå er d bare får han og lage tre til :D åsså mangler jeg bare å få på coloversene så dn kan få bakkekontakt :P

6pk8lw38kgpvt3vl0f1b.jpg

Ellers så er radiatoren mesten ferdig, mangler bare stussene men de tar jeg når motoren kommer ut så jeg kan få de så de passer best mulig :P

r05rwxfu00ua7k3esepn.jpg

f8lbmfd3x539m5qntgfa.jpg

Det var det får idag:P beklager foresten mobilkvaliteten på bildene :oops:

Skrevet
Borra du hull til skjørta, uten sjablonger? Det må ha vært litt jobb ja:p

Jepp jore det :P di selger vell bore sjablonger til den ene siden mens den andre er utgått :) tok litt tid men ble bra :)

Skrevet
Skjønner:p jeg solgte en slik utgått sjablong til en på forumet tror jeg, ingenbetydning nå men. Ble bra med mt2 skjørt i stede for touring;)

Aha ja er vell ije så mange som tar vare på de :P ja tror det vil hjelpe litt på hele linjen med de på :) men fyy jeg har mye å gjøre før sesongen begynner :o:P

Skrevet

flere det :P men jeg gidder ikke stresse, da er det ikke gøy, så jeg er innstilt på å reise på treff med den bilen som er i best skikk der å da, å ta det deretter :P

• 1 month later...
Skrevet

Da har det sjedd litt her i det siste :P er dårlig til å få til noe oppdatering :P så her kommer en gjeng med bilder :P var med bilen og fikk den eu gokjendt så nå er den gokjendt 2,4 år fremover :) så nå er den klar får s38!! :D

Listene ferdig lakert og litt montering.

kuzey3rosgur7s5qxtsd.jpg

2385ua8o65pxk3c5ozhg.jpg

Begynte å bytte tank.

6rgyn5w2r3zwxlrmtzph.jpg

dgg01c5umxughw1v538m.jpg

Sprøytet hele bilen under med body :P ble bra:D

rpv876h1xxebuzbwo5u6.jpg

Alle bensinrør og bensinslanger er nytt org bmw :-) ga festet til filteret litt farge og:P

p1yhivtextbh265pesiq.jpg

Nye deksler på begge sider.

9z1dr1ugumu29tjgqamt.jpg

Ops. Hadde lite å gjør... Polerte litt :P

ggz58shptie089rg9fqs.jpg

Vekk med ekle alu pedaler!!

kxesqu26dz14x8vjrdam.jpg

Nye orginale :P

8f0c0n5okasuili2gr11.jpg

Håper den gummi proppen jør at det ikke ruster med skruen :-P

g0qcjoyu6jl420p8i217.jpg

Nye dørstoppere.

5jz8ftpiwwzhz67mbiz9.jpg

mc5whciesqgqbz61a87d.jpg

Fått inn elektriske vinduer og plasert inn bryteren til det elektriske sjalusiet der bryteren til ac'n egentli hører hjemme.

e8ty2jf38ut3zo3in0sx.jpg

edhco8kor18n5wx5c1w7.jpg

Bilde av bilen og huset jeg holder på og bygge :D

bghxz32v9p5zls8h9ut6.jpg

Slik der står idag etter eu kontroll :P 2 enerfeiler, mangler spylerdyser og ryggelys :P så nå er det bare å rive ut motoren :P

aatft5egvvrk8rm6a9wc.jpg

Skrevet
Elektrisk sjalusi? Det vil jeg gjerne se bilde av :)

Ser ellers veldig bra ut!!

Jepp er det :) orginalt :P skal ta noen bilder av det :)

Fint arbeid, den skal du nå ha... Liker bilen din, ser fin ut!

Godt du fjernet de alu-pedalene...

Jo takk :) tror mest du gjør finere arbeid :P hermet litt etter deg med litt blanke lister :oops: likte det bra når jeg så dine :P

Skrevet

Var og leverte cola kork felgene tilbake idag, lånte di av bmwe30is så må gi en stor takk til han :) fikk på noen krysseike felger med alt for små hjul :lol:

c9fqclh6fpbbyzaiecut.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...