tommyheimberg Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Ossen fikk du koble te lyset i den??, obs en altså?, får det ikke til legg hjerne ut bilde av kontaktene og hvor de er satt? Brukte du den org ledningen til org klokka?? Sinnsykt strøken bil! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Ossen fikk du koble te lyset i den??, obs en altså?, får det ikke til legg hjerne ut bilde av kontaktene og hvor de er satt? Brukte du den org ledningen til org klokka?? Sinnsykt strøken bil!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 nei har bare alle ledningene og alt som hører til obc'n... er vell to ledningsnett om jeg ikke husker feil. ledningen til klokka er ikke i bruk. alt er vell egentlig plugg and play takk
tommyheimberg Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Det trodde Jeg og men en kontakt jeg lurer på.. så er det vell 2 løse som skal i den boksen u der rattet?, den med alle pinsa i? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Det trodde Jeg og men en kontakt jeg lurer på.. så er det vell 2 løse som skal i den boksen u der rattet?, den med alle pinsa i?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ja to stk til boksen og en eller to til gongen og en til speedoen
tommyheimberg Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Gongen?, den svarte flate med to ledninger?, hadde du villa tatt ett bilde av de to som skal i den boksen og den flate?, er bare de jeg mangler, de er vell til lyset;-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Skal prøve og ta noen bilder imorgen
tommyheimberg Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Tok du bilder? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Tok du bilder?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jepp ikke så gode da Her er boksen oppsgrudd. er fester som passer der Her er gongen, er kun den nederste kontakten som er i bruk. Er firkantet og svart kontakt Og her er der hvor jeg tok strøm ifra til obc'n den røde og hvite.
tommyheimberg Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Den med svart kontakt?, min stammer fra m3 så kanskje jeg skulle hatt Aent ell net.. får bare prøve:-) Takk for bilda ihvertfall:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Skal sjekke mn lurer på om d var dn hvite mn skal se etterpå trudde ikke det skulle være noe forskjell p elnettene
tommyheimberg Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Trodde heller ikke det grunn men:-p kan ta noen bilder jeg og om jeg ikke får ordna d Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KKME30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 Sjer ikke så mye gøy her men holder på og våtslipe panelene og skjørtene så de blir ferdi til lakking ellers har jeg funnet ut at hele bilen må lakeres på nytt begynner og reagere under lakken div plasser.... Blir nok arbeid Så holder jeg på og bygge hus så mye av tida går til det så håper på at bilen blir ferdi til sommeren igjenn! Bilder av hvordan huset skal være
KKME30 Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 noen som har noen felg forslag? nye 3 delte felger jeg sikter etter forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå