KKME30 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Ja håper det blir bra:-p venter enda på at de skal få lakert alt, han som lakkerer der jeg har bilen blir bare leid inn når di har større ting de skal gjøre så han er der ikke hver dag:-p fargen er forøvrig graphite grey met:-) synes den ser veldig forskjellig ut alt etter lysforhold:-p håper di kan få lakert resten imorgen så det blir noe montering på onsdagen:-)
KKME30 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 var ferdig tideli på skolen idag så da var det bare og komme seg hjem fra kristiansand så fort som mulig var innom og fikk montert frontplaten og fram leppa bakfangeren kom også på her er noen bilder vertfall så får jeg ned i garasjen og se om jeg får lakert noen pyntelister senere ikveld
KKME30 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 da har jeg vært og montert litt etter jobb idag mesteparten er ferdig lakkert nå men de mangler litt små ting som jeg fik levert i siste liten framskjerm ferdig monter på høyre side mangler og justere de mn venter med det til jeg får på panseret framfangern prøvemontert lite helhets bilde. lister og tank lokk ferdig speiler panseret måtte de omlakkere tre ganger så håper det er ferdig imorgen ellers er alt helt topp ville egentlig slepe bilen hjem idag men er så drit vær ute
jonas1/// Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Ser bra ut Men du må jo fortella koffor di måtte lakkere panseret på nytt heheh
KKME30 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 da har bilen blitt slept hjem da gjenstår det bare utallige timer med montering men for å si det sånn så er arbeidslysten på topp!
jonas1/// Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Sian eg e ferdi me mercedes nå kan eg øu ver me å montera
KKME30 Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Sian eg e ferdi me mercedes nå kan eg øu ver me å montera Ja mi fer vell ta ei økt i morra:-p bilen svive nå jafall:-) sgo ha heve i vinduan i døren å front ruda å div interiør så he mi det vell gåanse?
KKME30 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Jo takk:-) kommer kansje en oppdatering i kveld:-)
jonas1/// Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Her kommer en liten oppdatering Litt dårlige bilder, men dere ser at ting blir gjort!
KKME30 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 da kommer det en liten oppdatering har holdt på med det elektriske i det siste og litt små montering av div ting teiper opp hele ledningsnettet med ny stoff tape byttet noen kontakter så loddet og tok på krympestrømpe ferdig tapet holdt på og plasere noen kontakter ferdig plasertpolert opp noen nyrer blanke nyrer er must var og hentet noen pakninger som skal være mellom panser og framskjermer hos en kamerat i kveld pakninger til grillene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå