Gå til innhold

Kristoffer's e30 m-technic2/ALPINA med s38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja håper det blir bra:-p venter enda på at de skal få lakert alt, han som lakkerer der jeg har bilen blir bare leid inn når di har større ting de skal gjøre så han er der ikke hver dag:-p fargen er forøvrig graphite grey met:-) synes den ser veldig forskjellig ut alt etter lysforhold:-p håper di kan få lakert resten imorgen så det blir noe montering på onsdagen:-)

Skrevet

var ferdig tideli på skolen idag :D så da var det bare og komme seg hjem fra kristiansand så fort som mulig :P var innom og fikk montert frontplaten og fram leppa :P bakfangeren kom også på :) her er noen bilder vertfall :D så får jeg ned i garasjen og se om jeg får lakert noen pyntelister senere ikveld :)

we7fpim3qb8i1ad7d9bj.jpg

h3xoyhtgl6nd5ydrzswx.jpg

k1mva2lrk7b3txelsrpv.jpg

Skrevet

da har jeg vært og montert litt etter jobb idag :P mesteparten er ferdig lakkert nå men de mangler litt små ting som jeg fik levert i siste liten :P

framskjerm ferdig monter på høyre side :P mangler og justere de mn venter med det til jeg får på panseret :)o7qs63vtn1zmj5av5klt.jpg

framfangern prøvemontert :Pd0wwyjxvy5l6dpy3yz1m.jpg

lite helhets bilde.zaauk2osal7s5wdup792.jpg

gvyflw3rqumub5n99y1v.jpg

lister og tank lokk ferdig :)bvedjkogod8pmjbi0qnm.jpg

speilerit9eeht1ho195f5qeqw8.jpg

panseret måtte de omlakkere tre ganger så håper det er ferdig imorgen :) ellers er alt helt topp :D

668ecivrmmzv3xmom020.jpg

ville egentlig slepe bilen hjem idag men er så drit vær ute :|anf6rode2g3h1jg8y1y1.jpg

Skrevet

da har bilen blitt slept hjem :D da gjenstår det bare utallige timer med montering :P men for å si det sånn så er arbeidslysten på topp! :Dzs1kcx99pakklfo6qccl.jpg

nefv9phjgtx8dtzu2w43.jpg

y1fhuvgd5h76h2dj6g86.jpg

Skrevet
Sian eg e ferdi me mercedes nå kan eg øu ver me å montera :P

Ja mi fer vell ta ei økt i morra:-p bilen svive nå jafall:-) sgo ha heve i vinduan i døren å front ruda å div interiør så he mi det vell gåanse?:-)

Skrevet

da kommer det en liten oppdatering :) har holdt på med det elektriske i det siste og litt små montering av div ting :)

teiper opp hele ledningsnettet med ny stoff tapeni8ey3qtgbo0cb1efv1r.jpg

byttet noen kontakter så loddet og tok på krympestrømpemtwakse1f2p9ohizhvfj.jpg

ferdig tapet42gg43s5fhzib5f9smoc.jpg

zthlg0msf7a169xk7y4z.jpg

holdt på og plasere noen kontaktercs4jjf38lj7877pdjt6a.jpg

ferdig plasertzz6ckn3ince82bcflv1l.jpgpolert opp noen nyrers80gl7gwv4pndafx7cbq.jpg

blanke nyrer er must :Pos23iqhv5rwtm7llp5mn.jpg

var og hentet noen pakninger som skal være mellom panser og framskjermer hos en kamerat i kveldzmf8jqz52o0qzxb0q8jy.jpg

pakninger til grillenegsob8vt4buyp6ktgvrry.jpg

ooybaep3eddzjuwoexq5.jpg

i9jdrcmi7vd1jykv08e1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...