e30_joakim Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hei ! holder på å bytte clutch på en e30 325i .. svinghjulet er levert får å "dreies" ned litt , var noe merker i det ... er det vanskelig å sette på clutchen igjen ?? med tanke på at den må stå rett innenfor trykkplaten ... noen som har noe tips ? sentreringsverktøy koster 4000 ca , og det blir litt dyrt ...
Johannes1993 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Holder på med dette salv akkuratt nå skal vist gå å bare bruke tomstokk og være ganske nøye med å få den på millimeteren. eller et avkutta kosteskaft funker sånn halveis også
e30_joakim Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Holder på med dette salv akkuratt nå skal vist gå å bare bruke tomstokk og være ganske nøye med å få den på millimeteren. eller et avkutta kosteskaft funker sånn halveis også Bruke det da får å justere slik at den står rett innafor trykkplata da eller ?
325ti Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Finn en aksel. teip rundt til den matcher med hullet. funker om du ikke har rett verktøy. men de fleste clutchsett i dag har vell en plast tolk som passer rett i?
e30_joakim Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 får prøve når jeg får tilbake svinghjulet
e30_joakim Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Noen andre tips før jeg begynner å sette sammen clutchen ?
Johannes1993 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Nettopp byttet clutch, gikk fint ann å sentrere den bare du fikk kikket Rett på den... å få den på millimeteren tok meg 15 min fra kassa var av til clutchen var byttet, så var kassa på etter 30 min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå