Gå til innhold

E36 Touring

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Interiørbilder ja, der sier du noe :P Kjærringa har brukt bilen til jobb i det siste så den er stablet full av kasser og dritt atm, så får vente med det til de ryker ut. Så får jeg kanskje montert ny girbelg og kule før bilder også.

Er ikke så mye oppgraderinger å skryte av enda, men kommer bilder når jeg begynner å få de på plass på bilen.

Skal til stavanger når ny termostat og starter er montert og hente et sett med contour felger som den skal få rulle på inntil videre mens jeg dagdrømmer om schnitzersko til den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mens jeg dagdrømmer om schnitzersko til den ;)

Hvor er liker knappen når vi trenger den..? :D hehe

Den aktiveres med en tastekombinasjon. Du skriver ganske enkelt: "Du kan få mine" :lol:

M-alpin: Greit, du skal få et interiørbilde. Greide å kamuflere rotet med kreativ vinkling :P

flbhyy6xd2dj34s3cbeo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk remus potta i dag. Ble positivt overrasket over leveringstiden fra koed mtp jeg la inn bestilling på tirsdag, men termostat, starter og girkule manglet.

Er det vanlig at koed sender bestillinger i flere pakker eller har det vært noe tull her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk remus potta i dag. Ble positivt overrasket over leveringstiden fra koed mtp jeg la inn bestilling på tirsdag, men termostat, starter og girkule manglet.

Er det vanlig at koed sender bestillinger i flere pakker eller har det vært noe tull her?

Bestillte du fra .no eller .dk?

Dem er litt raskere viss du bestiller direkte fra Danmark. Jeg venter enda på noen småting. Har ikke opplevd at dem sender i flere forsendinger.

Bilde av potta da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra .no pga jeg syntes det er greit å få prisene inkl mva med en gang. Satser på at det ikke er lenge til de dukker opp da. Må jo kjøre så overdrevent pent når ikke bilen får skikkelig drifttemperatur... :P

Kommer bilde av potta når jeg har fått shinet den opp litt. Skal få vekk litt inngrodd dritt fra enderørene og polere dem før montering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enderørsgnikking en lørdag ettermiddag er fint. Ikke helt bra enda, men kommer seg. Så blir det kjeft når kjærringa kommer hjem og finner ut at jeg har gnikket på bildeler i stua igjen :lol:

Edit: Også leser man posten en gang til og kommer plutselig på hvor galt enderørsgnikking egentlig høres ut #-o

k95fb6p2cpoh7wqmjqz5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enderørsgnikking i stua... jaja.. noen som gjør det også, hahah :lol: neida, ser ut til å bli bra med Remus eksos. Er noe helt annet enn det sugerøret som står på compacten min ivertfall hehe :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bra ja. Bare litt senk, få på sommerfelger og bytte litt lister nå så er den så og si "fullført" utvendig.

Skal ikke begynne med noen store prosjekter på denne. Bare få den til å se litt grei ut, og så holde den i god bruksstand.

Sparer de store prosjektene til det blir kosebil på meg :P

Du kan jo gå for simons eksos på din da. Hadde det på grompacten og syntes det så veldig greit ut. Brukbar lyd også i kombinasjon med K&N filter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så dumt det nei, blir fort fryktelig dyrt om en skal skifte ut halve bilen :roll: men du har et utrolig bra utgangspunkt ivertfall! så når kommer sommerfelgene på da? =)

Du kan jo gå for simons eksos på din da. Hadde det på grompacten og syntes det så veldig greit ut. Brukbar lyd også i kombinasjon med K&N filter ;)

jag har en annan plan.. 8) tsss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...