Rabies Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, den kosebilen som er aktuell er sånn halvveis påbegynt allerede, så er litt bedre å vente til den evt. er står i gården Sommersko kommer på når jeg får bytta termostat så jeg kan kjøre til stavanger og hente de jævlene... Ande planer ja? Går utifra at vi snakker motorbytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 herlig! er ikke vår før sommerdekka er på plass, har vel hatt vår i 2 uker nå eg.. hehe ligger jævlene hos faren din kanskje..? hehehe ^^, maybe, maybe not.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Gjør nok det ja. Sendte de med grompacten når han kjøpte den. Men den står for tiden, så jeg stjeler felgene hans Har noen 17" mega felger liggende her som fulgte med touringen, men de ser så jalla ut syns jeg, så vet ikke om jeg gidder å hive dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Skulle sagt fra før helga, så kunne eg tatt dei med til deg menmen, går nok ikke så altfor lenge til du får hentet di regner eg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Blir nok ikke så galt. Gamlingen har sagt at jeg må komme opp og ta med jenteungen ellers så skal han få muskelberg-kompisen sin på 150 kg til å dra til hjulboltene så jævlig at jeg aldri får dem løs, så slipper nok ikke unna den turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Termostat, girbelg og girkule byttet... Så da var det varme i bilen igjen, girbelgen er uten hull og kula detter ikke av om jeg girer litt "entusiastisk" Tok forsåvidt en evighet å lufte radiatoren. Tydeligvis mye luft i systemet. Har ikke fått byttet bakpotte eller starter enda for dama driver å stikker av med bilen for å jobbe kveldsskift hele tia Kjøpte forresten hus i går, så nå får jeg garasje å jobbe i også. Aldri mer værforbehold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Gratulerer med hus da Bare se til å stå i grei helling med snuten oppover så skal lufta komme ganske fort ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Takk takk Må nok bygge på garasjen litt, for er var det TRANGT, men klar oppgradering. Jeg stod på flatmark, men det ble da luftfritt til slutt. Og nå var endelig remus eksosen på plass, så da fikk jeg gitt rumpa på bilen et løft og eliminert en jævla dunkelyden på en gang. Bilder kommer når jeg får tilpasset det ene festet og diffusoren Den gamle potta knakk når jeg dro den løs, så den var tydeligvis klar for utskifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Også sier det seg jo selv at kamreaet streiker når man skal ta et par bilder... Skabb! Fikk i hvertfall på noen midlertidige sommerdekk i dag. Stygge felger, men er i det minste 17" så ser bedre ut enn 15" alu bak og 15" stål med E34 innpress foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Da må du låne deg ett annet kamera Testet selv E34 felger på 3-serien. Bilder kommer i min egen tråd. Blei det bra lyd av potta eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Skal nok få vasket og tatt noen bilder i morra. Selv om ikke felgene er det helt store så er det mye bedre E34 felger på E36 er stort sett tøft som fy det (inn å myse på bilder ), men ikke når det er 15" stål og org. fjærer. Ble godt fornøyd med lyden av eksosen ja. Må bare få fatt i sorte lister på fangeren nå, og en diffusor med utsparing til dobbelt utblås så er rumpa ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Får slenge ut bilder av eksos og de grelle sommerfelgene jeg fikk med bilen og som står på fordi jeg ikke hadde noen andre 17" liggende her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Et lite stemningsbilde må da være lov på mandagskvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 hmm syns virkelig ikke di felgene der er så ille IRL eg da, hadde sånne på min forrige selv men ser bra ut med oppgraderingene så langt (og ikke minst fin vær! ), synd eg kjører rundt på stålfelger igjen nå.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Følger med, har potensiale denne Felger og senk så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå