Rabies Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Nå har denne jævelen stått noen dager. Fikk endelig tatt mot til meg og byttet starteren, siden innslaget var gåent og jeg gjerne måtte beregne 10-15 min. ekstra om jeg skulle noe for å få start på skiten, evt. renne den i gang. Nå får jeg ikke strøm til innslaget og bilen står på bukker. Fææn. Prøver å finne ut hvor det forbanna starter immobilization relleet sitter, men har ikke funnet det enda... Har en mistanke om at jeg har kverka et rele eller en sikring i hvertfall, for allt annet funker som det skal. Fant forsåvidt ut at startsperra skal ha en 5v og en 7,5v sikring, men der stod det en 20v og en 15v (neste gang sjekker man sånt når man kjøper bil) så ble litt bekymret for at jeg har brent noe i startsperra når jeg brukte startkabler for å få fart på den. Mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Da har man fått feilsøkt litt, og utelukket feil på startsperre, tenningsmodul o.l. i det minste. Starteren får strøm, så nå er eneste alternativ jeg kan se jording eller annen feil på innslagsreleet... Fortsetter i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Sjekke tenningslåsen og da Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Den skulle være i fin form den. Får ingen kontakt når jeg trekker styrestrøm direkte fra batteriet heller. Men når jeg tok den ut og testet den med å koble batteri rett på +, jord og styrestrøm så funket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Var tydeligvis byttestarteren det var noe galt med denne gangen. Prøvde en annen starter, og vips så var det full fres Jobben gikk på en time, og jeg har blitt verdensmester i demontering av peilerør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Hater biler med startsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Nå var det ikke startsperra det var noe galt med da Og har ikke hatt tull med det før heller for den saks skyld. Men nå løser ikke brekket mitt skikkelig ut så håndbrekkskoene står i halvspenn mot trommlene og skriker noe helt for jævlig Gammal billigbil ftw Så da blir det noe sko og fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Leste noe her for en stund siden om at tech wax II vistnok ikke hadde noen god holdbarhet. Tenkte å motbevise dette litt Tok en kjapp lakkrens og gnikket noe tech wax på bilen i april en gang, gadd ikke å polere den gangen og har ikke gjort det etterpå (ja jeg har vært lat), og vannet beader fortsatt til en viss grad på voksen... In yo face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Tech wax er jo polering og voks i et produkt da din nisse! Så du POLERTE faktisk mtp holdbarhet holder den meget lenge utifra mine erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Er vel bare en bitteliten dæsj pollish i den da? Jeg har i hvertfall pleid å polere før jeg legger på tech wax :S Edit: Og en liten swirl med megs sine håndholdte påførings pads kan knapt kalles polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hehe Er jo masser av fyller i den også, så den dekker jo riper som pokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Joa, du sier noe. Men å dekke riper er jo ikke det samme som å polere de vekk Hvordan funker det å legge carnuba voks oppå TWII egentlig? Noe å satse på for det lille ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Uten tvil! Mer glans oppå, og når den er "slitt vekk" får man holdbarhet Jeg legger to lag jetseal og to lag voks når jeg polerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Da har man en plan Plukket ut håndbrekkskoene på høyresiden nå. Så får jeg bare parkere i gir til jeg får kjøpt nye fjærer og festedingser. Slipper i hvertfall den jævla hylinga når jeg kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå