doimiss Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Vist nån skulle lure så e det 4 lambdasonder før katalysatorn. 2 av mine e klippa å kobla på luresensor. Mens to andre ikke va klippa, prøvde å bytte den ene uten hell. Bestiller en ny å håper på det beste.. det her e min første å siste bmw, drittlei allerede:(
OrjanBmw Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 skjerp deg... å kjøpe bruktbil er risikosport uansett merke. det handler om å være nøye og om å kjøpe smart... Dette er ikke på grunn av at det er en bmw og heller ikke bmw sin skyld, dette er forrige eiers eller din feil...
doimiss Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 skjerp deg...å kjøpe bruktbil er risikosport uansett merke. det handler om å være nøye og om å kjøpe smart... Dette er ikke på grunn av at det er en bmw og heller ikke bmw sin skyld, dette er forrige eiers eller din feil... skjerp du dæ! vist æ har et dårlig første inntrykk av bmw så e det vell min sak å ikke din! vist du kan lese så ser du jo at æ har hatt me en vanskelig selger å gjøre... å kjøpe bruktbil e ingen risikosport så lenge man har peiling. kordan kan det være min feil at bilen bynner å fjuske etter 10 mil? har på mine 4 år me lappen hatt 10 bila å det her e den første æ har vært plaga me. så du kan holde den drit praten din over tastaturet å la være å kommentere! kan åsså si at det her mest sannsynlig e en av norges fineste e39..mest sannsynlig en bagatell feil æ har me å gjøre.. har bare ikke hatt tid å skifte veivsensorn å kam.sensorn.. men syns fortsatt det e leit me feil, å det har gjort så æ har måtte sette stereoprosjektet til sides.. men bynner på det å nu etter påska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå