NBCustom Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Skal lakkere bilen til våren/sommeren og lurer i den forbindelse på om det er vanskelig/dyrt å få blandet til BMW individual sine farger? Tenker på lila metallic og java green metallic f.eks Ser prisen på nye biler er 4700 euro ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Skal vel ikke koste noe spesiellt mer enn andre farger. Grunnen til at det er dyrere på nye biler er vel fordi de må fjerne bilen fra produksjonslinjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Skal vel ikke koste noe spesiellt mer enn andre farger. Grunnen til at det er dyrere på nye biler er vel fordi de må fjerne bilen fra produksjonslinjen? Ok, det var det jeg håpet på. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Det kan variere, vi hadde en bil som gikk gjennom individual fabrikken. Den tok en del lengre tid. jeg mener å huske at de fortalte oss at når de lakkerte den farge så fikk de gjennom 1 bil i løpet av dagen, på en normal individual farge så fikk de gjennom 25 biler. Lakken var vanskelig, men rensing av utstyr osv var minst like ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Ja, men det er vel annerledes iom at det er på fabrikken. Blir sannsynligvis en litt annen prosess enn i en lakkboks her i Norge. Men får vel nesten bare høre med div firmaer hvor mye det vil koste evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg opplevde ikke noe forskjell da jeg kjøpte individual lakk for lenge siden. Noe som derimot gikk litt tid å finne ut av, var at det viste seg at lakkoden som sto under panseret var en felles kode som bare sa at det var en individual farge og ikke spesifikk fargekode. Fant ut av det da jeg ringte BMW, så regner med den rette fargekoden står i utstyrslisten. Hvis det er slik på din bil også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Jeg opplevde ikke noe forskjell da jeg kjøpte individual lakk for lenge siden.Noe som derimot gikk litt tid å finne ut av, var at det viste seg at lakkoden som sto under panseret var en felles kode som bare sa at det var en individual farge og ikke spesifikk fargekode. Fant ut av det da jeg ringte BMW, så regner med den rette fargekoden står i utstyrslisten. Hvis det er slik på din bil også da... Jeg skal skifte lakk, men ser ut til at det blir en annen farge enn planlagt. Litt fordi jeg vil beholde oransje blinklys, og derfor passer hverken java-grønn eller lila metallic (rosa met). Men også denne er individual så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Mora metallic tenkte jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Mora metallic tenkte jeg på Det er en sinnsvakt kul farge! Kunne tenkt meg den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Tøff den! Har du vurdert ruby black? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 ruby black er en av mine desidert favoritt farger fra bmw/individual, helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Tøff den! Har du vurdert ruby black? bilde eller link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 bilde eller link? Ruby black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 bilde eller link? Ruby black Har sett på den ja! Den er konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå