nitrox111 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Brukte di jo på 7`ern... Det var ikke no problem hvertfall.. så da skulle det vell bare være nav-åpningen som kan være problemet? Hvis e39 har større enn alle andre får jeg di jo ikke på hvis den er tilpassa resterende bmw`r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 da burde dem smelle rett på e39en også, husker ikke hva nav åpninga er på e39, men hvis du har hatt senterringer så passr de nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 da burde dem smelle rett på e39en også, husker ikke hva nav åpninga er på e39, men hvis du har hatt senterringer så passr de nok Brukte ikke senterringer, bare skrudde di på og sjekka om di passa på innpress... Så kan godt hende det var litt ekstra glipe der... Så får se om nav-åpninga passer E39 eller ikke Men uansett er bilen til salgs.. Skal kanskje kjøpe hus på landet, og der er det 4x4 som gjelder tenker jeg 110.000 om noen er interessert.. litt avslag om noen bestemmer seg raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Da var sommerhjula på, schmidt hjula sitter som et skudd.. PERFEKT innpress i forhold til bredde.. Felgkanten stikker 2-3mm på utsia buen og det er litt strekk i dekket.. Eneste som mangler nå er mere senk Skriver fra iPhone nå, men bilder kommer så fort jeg får tid.. Knapt med tid da jeg pusser opp leilighet i tillegg til full jobb ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå