steinkjersannan Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 hva koster det å overhale vanos på s50b32? vanskeligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Du kan jo sjekke beisansystems.com og søke rundt på forumet her etter vanos som en start. Du kan gjøre alt fra å skifte hele saken til noen tusenlapper til å skifte bare gummiforingene som koster noen hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Jeg bytta min hos Dr.Vanos. Betalte depositum og mottok en nyoverhalt fra de. Det er myyyye lettere enn å skru hele vanosen i fillebiter for å bytte o-ringer. Den blir ikke noe roligere bare ved å bytte dette. Man må også bytte "rattle kit", det har den fra Dr.Vanos. Totalt kom det på rundt 3000kr med frakt til og fra. Du får tilbake depositumet når de har mottatt din gamle vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 høres greit ut ja:) hvor lang tid tok denne prosessen med bestilling frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 De hadde ikke inne S50B32 når jeg skulle ha, så jeg betalte depositum så jeg fikk den neste de fikk inn. Så overhalte han den og sendte, tok vel 10 dager eller noe. Så monterte jeg og sendte tilbake. Pengene for depositumet kom raskt inn på konto igjen, så ingenting å utsette på hverken arbeid eller service fra Dr.Vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 stor jobb og skifte da? lite peil på vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Husker ikke hvor lang tid jeg brukte på det, men tok meg god tid og hadde tunga beint i munnen. Jeg printa ut prosedyren som ligger på Dr.Vanos og Beisansystems sine sider. Så fant jeg ut etter hvert hvem av de prosedyrene som var best å fulge. Ble vel en god blanding tror jeg. Kjøpe slik "special tool" for å låse veiven på Ebay først. Burde nok hatt til kammene også, men de må man bevege litt på under jobben for å få ut girene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå