bjornar-a Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 dette liker vi og høre !! skal du ha time for bremsing i benk eller?
Johanzn Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Skal nok det etterhvert, men akkurat nå er det dårlig med penger i lommeboka
bjornar-a Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 hjalp det mye og få på turbo eller er det ganske likt som og kjøre med kompressor?
Johanzn Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Om det hjalp ja! kjørte jo bare med 0,5-0,6 i trykk på kompressoren tidligere, og nå med 1,5 bar.. helt en annen verden
bjornar-a Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 ja men hadde det ikke fungert og satt ett mindre hjul på kompressoren så den ladet mere?
Johanzn Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Takktakk skal nok til christer ved arneberg
petterl Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Okey, si ifra hvis du skal oppover mot Elverumsomårdet, så det går ann å få sett litt på bimmern
bjornar-a Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 har tenkt litt på det og dette må fugere mye bedre da kompressoren går mye lettere og ikke vill gi et så stort effekt tap som den ellers ville gjort
Johanzn Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 har tenkt litt på det og dette må fugere mye bedre da kompressoren går mye lettere og ikke vill gi et så stort effekt tap som den ellers ville gjort Kompressoren alene stjeler mye hester i forhold til turbo, er muligens jeg tar av kompressoren senere og kjører med kun turbo:-)
bjornar-a Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 har tenkt litt på det og dette må fugere mye bedre da kompressoren går mye lettere og ikke vill gi et så stort effekt tap som den ellers ville gjort Kompressoren alene stjeler mye hester i forhold til turbo, er muligens jeg tar av kompressoren senere og kjører med kun turbo:-) ja, men stjeler den like mye hester når den blir matet med trykk luft fra en turbo? skulle tro den gikk veldig lett da og ikke ville stjele så mye hester??
Johanzn Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Hvor mye er folk villige til å gi for DASC kittet mitt?
Johanzn Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Hva følger med da? Innsugsmanifolden, braketter for innsuget, kompressoren selvfølgelig, custom braketter for ekstra løpehjul, relativt ny reim og evt tomgangsregulator om noen trenger det ; )
Are. Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Fungerte det ikke som du hadde tenkt siden du vurderer å droppe kompressoren? Var spent på å se dynokurven på denne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå