Johanzn Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Sjekka ETK og ser ikke ut som det går ann å få kjøpt kun ytre ledd eller mansjett.. må ha nye stikkaksler jeg da..
Johanzn Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Hei igjen! Da har det skjedd litt her:) har skifta stempelringer, nye rådelagre, hona opp sylindra igjen, satt på ny toppakning, montert sammen resten av motoren og lagt nye bensinslanger;) Så kommer nedturen.. toppakningen som jeg satt i var alt for tykk så fikk ikke nok press på gummipakningene i fronten ved registeret så fikk full vannlekasje.. har bestilt ny pakning fra VAC og håper på å få den snart, men skal først til ayia napa i 2 uker:p Et lite stemningsbilde da jeg skulle slepe den hjem;) Også på parkeringa hjemme:D
ttorp Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hei, rått prosjekt;) Har samme bilen selv med turbo. Samme datasprut også, jeg lurer på hva dere gjorde får å få kontakt med sprutet da der ikke fikk det første gang dere prøvde som jeg forstod. Har problem med dette selv:S Mvh
knoskar Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Holder på med M42 turbo selv, vurderer kdfi sprutet.. men, er de så mye feil assa? :s Ser du kjører med gripforce clutch ? Fikk samme i posten idag.. Fornøyd? Funker den bra eller ?
Johanzn Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Hei, rått prosjekt;) Har samme bilen selv med turbo. Samme datasprut også, jeg lurer på hva dere gjorde får å få kontakt med sprutet da der ikke fikk det første gang dere prøvde som jeg forstod. Har problem med dette selv:S Mvh Takker! Fant ut at hvis driverne blir installert på en COM port høyere enn 5 eller 8( husker ikke helt) så ville ikke datasprutet få kontakt.. men viste seg også at han hadde installert for mange drivere til diverse programmer på alle COM portene så samme hvem vi valgte fungerte det ikke, måtte slette noen eksisterende drivere så funka det med en gang
Johanzn Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Holder på med M42 turbo selv, vurderer kdfi sprutet.. men, er de så mye feil assa? :s Ser du kjører med gripforce clutch ? Fikk samme i posten idag.. Fornøyd? Funker den bra eller ? Sprutet i seg selv er det ikke så mye feil på, kun bruker feil som jeg har lest meg fram til her inne og opplevd selv.. Jeg vet ikke helt hvor du holder til, men Anders Kristiansen lager samme sprutet (MS) til ganske fin pris, han kan du ringe og spørre om hjelp når som helst Bor på Arneberg likeved Flisa. Gripforce clutchen funker kjempe bra for min del, tar kjempegodt men lett å kjøre.. er som å kjøre originalt, bare mye hardere pedal;)
knoskar Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Sprutet i seg selv er det ikke så mye feil på, kun bruker feil som jeg har lest meg fram til her inne og opplevd selv.. Jeg vet ikke helt hvor du holder til, men Anders Kristiansen lager samme sprutet (MS) til ganske fin pris, han kan du ringe og spørre om hjelp når som helst Bor på Arneberg likeved Flisa. Gripforce clutchen funker kjempe bra for min del, tar kjempegodt men lett å kjøre.. er som å kjøre originalt, bare mye hardere pedal;) Takker for bra svar ! Åå? Holder til i Møre og Romsdal, så blir ett lite stykke å reise! Har du tlfnr?(kan sende de på pm) Bra og høre! Så mye dårlig om den på div.forum i USA! Men var så "billig" at jeg tok en sjanse Gromt bygg forresten! Åssen går de med bilen ?
Johanzn Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Takker for bra svar ! Åå? Holder til i Møre og Romsdal, så blir ett lite stykke å reise! Har du tlfnr?(kan sende de på pm) Bra og høre! Så mye dårlig om den på div.forum i USA! Men var så "billig" at jeg tok en sjanse Gromt bygg forresten! Åssen går de med bilen ? Takker Har skifta topp pakning, turbo og grenrør, litt småtteri igjen så blir det vel oppstart igjen snart:) Var det samme jeg leste om clutchen også, men har ikke hatt noe tull enda Sendt deg pm
petterl Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Åssen clutch/svinghjul bruker du ? evt link ?
knoskar Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Åssen clutch/svinghjul bruker du ? evt link ? Gripforce stage 3 clutch til M42,du finner den på ebay Min kom på rett under 2000,- med frakt,om jeg ikkje husker feil
Anders92 Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg vært drittlei av det firersølet og bytta den mot s50b30 med meg. He-he Hvordan ligger vekta på motor med turbo og alt?
Johanzn Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg vært drittlei av det firersølet og bytta den mot s50b30 med meg. He-he Hvordan ligger vekta på motor med turbo og alt? Å? så du vil ha firersølet mitt? hvorfor vil du ikke ha S50'en din? Vekta vet jeg ikke, aldri slått meg en tanke å finne ut det
Johanzn Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Åssen clutch/svinghjul bruker du ? evt link ? clutchen er samme som nevnt over av knoskar, kjører med originalt svinghjul inntil videre
Anders92 Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe, ser fryktelig moro ut med en liten og lett firer sammen med turbo da! "sølet"
HypeTraxX Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Det var faktisk fryktelig moro Anders! Satt på en tur i går kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå