Gå til innhold

318is Turbo - Filmsnutt fra E30Meet S.18 ;)

Anbefalte innlegg

• Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det skal jeg få til anders;) Styrer litt med noen oljelekkasjer så bilen blir ikke kjørt så mye akkurat nå, men den starter når som helst og går utrolig bra ! :) Lader rundt 1,3-1,4 bar ved 6000, men har selvfølgelig fullt trykk lenge før det :) har ikke satt opp sperra enda fra forrige vinter :)

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Noen som vet om det er noen store forskjeller på stikkakslingene på en 328i fra før 95 og etter 95? ser delenr er forskjellig, men på boltavstand og tykkelse så er den lik, men hvordan er lengden?

Delenr: 33211229428

Delenr: 33211229300

Håper noen veteraner kan svare på dette fort! :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Ingen som svarte her inne så bare bestilte jeg:) dem er helt like i lengde og boltavstand, eneste som er forskjell er at tykkelsen er litt mindre på den modellen etter 95 ;)

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

skjer ikke så mye her inne nei:P men bilen lever;) har levd i 2 år nå, både motor, girkasse holder;) kjører på 1.9 bar nå, kan clutche ut fint på 3. gir på tørr asfalt :) kjøpte 325 diff, overhalt og forsterket med større bolter samt motorsport kopper med 40% sperre og nye lameller ;) Trenger å skifte eksos da dette faller sammen og hører ut som et sirkus på pen kjøring, men har kjøpt Supersprint m3 3.2 race exhaust :)

• 1 month later...
Skrevet (endret)

Jobber for fult spreng for å rekke e30meet på rudskogen, blir skifting av coilovere rundtom med hardhetsjustering, nye wastegate på 50mm med nye rør fra kollektor, ny HPO radiator fra ksr, straks klar for montering av supersprint eksosen ( har vært hos odal motorsport for litt omsveising :)  noen nye alurør til intercooler, fjerning av dumpventil, nye bremser framme, ribba interiøret bak, stabstag bak +++ skjer endeel nå :D

Endret av Johanzn
Skrevet

Mye morro lesing her! gleder meg til å gjøre noe av det samme (igjen) bare med 6er. Hadde vert kult å se den på e30 meet, gleder meg som en unge selv:P Gromt prosjekt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...