BMWsideways Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Tror det holder med å hone. Det pleier jo å være orginale honemerker i sylinderveggen, etter 200,000 på disse Rått prosjekt! post mer bilder
JulianS Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Detta er ikke japse pk neida har målt blokk som var gått 330k+ som ikke var oval...
Johanzn Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Detta er ikke japse pk neida har målt blokk som var gått 330k+ som ikke var oval... kjører safe og borrer'n opp jeg, bare venter på svar fra VAC om dem får avbestilt fra CP.. snakket med sylinderservice i oslo om å borre opp sylinder, og dem skulle ha 2600+mva, noen som vet om billigere?
Kimmit Racing Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Detta er ikke japse pk neida har målt blokk som var gått 330k+ som ikke var oval... kjører safe og borrer'n opp jeg, bare venter på svar fra VAC om dem får avbestilt fra CP.. snakket med sylinderservice i oslo om å borre opp sylinder, og dem skulle ha 2600+mva, noen som vet om billigere? [/quote yes eg er billigere.kan borre den for 1800.-ink mva
Johanzn Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Detta er ikke japse pk neida har målt blokk som var gått 330k+ som ikke var oval... kjører safe og borrer'n opp jeg, bare venter på svar fra VAC om dem får avbestilt fra CP.. snakket med sylinderservice i oslo om å borre opp sylinder, og dem skulle ha 2600+mva, noen som vet om billigere? [/quote yes eg er billigere.kan borre den for 1800.-ink mva PM sendt!
Johanzn Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Da er det tid for litt oppdatering Begynte i dag med å koble fra alt fra motoren, kappe av eksosen og skru av alt som er nødvendig for å få den ut, skal løfte ut motoren i mårra da jeg ikke hadde mer tid i dag, pluss at jeg var jæv*** fyllesjuk Her er noen pics av dagens økt: ( sorry for dårlig kvalitet på bildene ) Tok også et bilde av noe stæsj til motoren jeg har liggendes: Fått vite at stempla, rådene, mls toppakninga, og ARP boltene har ankommet tollen i norge, så er vel i hus om noen få dager
Johanzn Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Fikk ikke så mye tid til bilen i dag, men rakk å ta ut mellomakslingen (som egentlig tok lang tid for alle bolter og muttere var rustet og satt skikkelig fast) også fikk jeg tatt ut girspaken og konsollen invendig + diverse koblinger og duppeditter.. så nå er alt klart for å få ut motoren, noe jeg skal gjøre på onsdag, må bare hente motorbukken først
Johanzn Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Da var nye CP stempler, precision råder, mls toppakning, ARP toppbolter og ARP hovedbolter ankommet! kribler litt bare å se på delene ;D
Johanzn Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Her er noen bilder av godsakene;)
Johanzn Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Da kommer det noen fler bilder Har ikke hatt no serlig tid til å legge ut bilder eller så skru i det siste da jeg har jobbet alt for mye på jobben! mye nattskift og overtid.. Menmen, her er noen bilder fra det jeg gjorde sist: Fått vaska bilen før den skal stå i garasjen og hvile litt Dette er faktisk eneste bildene jeg har tatt av bilen etter den ble lakkert. Ser det er mange som leser innpå her, men hyggelig om noen legger igjen en kommentar om hva dem synes om prosjektet
Johanzn Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 ser ut som selv vasken på rasta det der! stemmer det kjenner jeg deg?
surrehue87 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 kjenner å kjenner.. jeg er da ihvertfall fra vinger og har verksted nede på langeland ved tess der har sett bilen din sikkert 500 ganger
Johanzn Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 kjenner å kjenner.. jeg er da ihvertfall fra vinger og har verksted nede på langeland ved tess der har sett bilen din sikkert 500 ganger Ja sant det, har sett det har vært en del folk på hjørnet der Du kjører?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå