Gå til innhold

318is Turbo - Filmsnutt fra E30Meet S.18 ;)

Anbefalte innlegg

• Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Detta er ikke japse pk ;) neida :) har målt blokk som var gått 330k+ som ikke var oval...

kjører safe og borrer'n opp jeg, bare venter på svar fra VAC om dem får avbestilt fra CP.. snakket med sylinderservice i oslo om å borre opp sylinder, og dem skulle ha 2600+mva, noen som vet om billigere? :)

Skrevet
Detta er ikke japse pk ;) neida :) har målt blokk som var gått 330k+ som ikke var oval...

kjører safe og borrer'n opp jeg, bare venter på svar fra VAC om dem får avbestilt fra CP.. snakket med sylinderservice i oslo om å borre opp sylinder, og dem skulle ha 2600+mva, noen som vet om billigere? :)[/quote

yes eg er billigere.kan borre den for 1800.-ink mva

Skrevet

kjører safe og borrer'n opp jeg, bare venter på svar fra VAC om dem får avbestilt fra CP.. snakket med sylinderservice i oslo om å borre opp sylinder, og dem skulle ha 2600+mva, noen som vet om billigere? :)[/quote

yes eg er billigere.kan borre den for 1800.-ink mva

PM sendt! ;)

Skrevet

Da er det tid for litt oppdatering ;) Begynte i dag med å koble fra alt fra motoren, kappe av eksosen og skru av alt som er nødvendig for å få den ut, skal løfte ut motoren i mårra da jeg ikke hadde mer tid i dag, pluss at jeg var jæv*** fyllesjuk :P

Her er noen pics av dagens økt: ( sorry for dårlig kvalitet på bildene )

3llzgwfdw30oac1dw9qt.jpg

h86e98r43my7fuvdu86x.jpg

6gmp66zugb69dh2eax0w.jpg

4ehd3yyd9kvcytce793d.jpg

9ultielp4s34as9epkul.jpg

Tok også et bilde av noe stæsj til motoren jeg har liggendes:

yxdebntj6izql7kfif5g.jpg

Fått vite at stempla, rådene, mls toppakninga, og ARP boltene har ankommet tollen i norge, så er vel i hus om noen få dager :D

Skrevet

Fikk ikke så mye tid til bilen i dag, men rakk å ta ut mellomakslingen (som egentlig tok lang tid for alle bolter og muttere var rustet og satt skikkelig fast) :P også fikk jeg tatt ut girspaken og konsollen invendig + diverse koblinger og duppeditter.. så nå er alt klart for å få ut motoren, noe jeg skal gjøre på onsdag, må bare hente motorbukken først ;)

Skrevet

Da kommer det noen fler bilder ;) Har ikke hatt no serlig tid til å legge ut bilder eller så skru i det siste da jeg har jobbet alt for mye på jobben! :P mye nattskift og overtid.. Menmen, her er noen bilder fra det jeg gjorde sist:

qkcz51207g1uqgwza9pv.jpg

w0rhwz5an9n8fhzsxtwh.jpg

Fått vaska bilen før den skal stå i garasjen og hvile litt :)

Dette er faktisk eneste bildene jeg har tatt av bilen etter den ble lakkert.

7jk84yxbbeh6zwt1fy6m.jpg

37kdcnkbdo8ztqjys23x.jpg

7mcwp35q527vyczaoq83.jpg

Ser det er mange som leser innpå her, men hyggelig om noen legger igjen en kommentar om hva dem synes om prosjektet ;)

Skrevet
kjenner å kjenner.. jeg er da ihvertfall fra vinger og har verksted nede på langeland ved tess der :P

har sett bilen din sikkert 500 ganger :P

Ja sant det, har sett det har vært en del folk på hjørnet der ;) Du kjører?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...