Gå til innhold

318is Turbo - Filmsnutt fra E30Meet S.18 ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg bare en hvit volvo 240 som skal få turbo motor også har jeg en rød 2 dørs e30 facelift som har fått 325 motor og girkasse fra e36 men før hadde jeg to røde golfer :)

• 2 weeks later...
  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg bestilt nye ventiler, ventilfjører, guider, caps, locks, og bestilt nytt registerkjede samt alt av slitedeler til det;) har også bestilt instrumentpanel for målere som skal skiftes ut med den originale som sitter under klokka/temperaturmåleren ;)

Motoren skal frahverandre i helga og så skal blokka inn for borring:D blir bra dette her :)

Skrevet
Surrehue får jo aldri ut fingen når det gjelder E30`n! Hehe :P

Det blir Glenn som skal bygge motor, hørte jeg? :)

Stemmer det, folk prater :P må nesten ha en smarting som hjelper meg da jeg aldri har åpna en motor før :P

Skrevet

Stemmer det, folk prater :P må nesten ha en smarting som hjelper meg da jeg aldri har åpna en motor før :P

Det er sånn det er på bygda! Hehe :P

Jeg kan ikke si det at jeg er fan av E36. Men det er jo turbo inni bildet, så da er det artig å følge med! ;)

Skrevet

Det er sånn det er på bygda! Hehe :P

Jeg kan ikke si det at jeg er fan av E36. Men det er jo turbo inni bildet, så da er det artig å følge med! ;)

Det er vel smak og behag det :P blir det bruksbil ut av E30'en din eller kun banebil?

Skrevet
Svart eller mørk grått :) holder vel med at det er den fargen inni bilen :)?

Funker det med vanlig lakk, eller varmebestandig lakk? kompressoren kan jo bli jæv*** varm da:-P

Skrevet

HyperTraxX, jeg må gjøre alt selv jeg vettu ;) ikke har jeg jobb heller så ja, det går ikke så fort fremover! :P

Skrevet

Johanzn: Dèt er sant! :) Du har nok sikkert bare sett den M3 bredda E30`n jeg har? Og den blir hugd i morra! Hehe :P For jeg har 3 stk ståenes i navnet mitt akkurat nå. Så den med turbo blir alt mulig bil! Den blir ikke bra nok som utstillingsbil, men skal da være med på treff. Det blir ikke drifte bil, men jeg skal da sladde! Hehe ;)

Surrehue: Jaja ja :P Må bare mobbe deg litt da vettu! ;)

Skrevet

Svart er en fin og clean farge nedi motorrommet ! :)

Koster ikke kompressorkit noe jævlig? Selv om du skal ha noe ikke alle andre har, så ville jeg påkosta meg en m50b25. Da har du vel fort 200hk til, for samma penga som du spytter inn i m42?

Skrevet
Svart er en fin og clean farge nedi motorrommet ! :)

Koster ikke kompressorkit noe jævlig? Selv om du skal ha noe ikke alle andre har, så ville jeg påkosta meg en m50b25. Da har du vel fort 200hk til, for samma penga som du spytter inn i m42?

Joa, man kjenner nok det på lommeboka :) men heldigvis så var det ikke jeg som betalte dette, satt på når jeg kjøpte bilen for noen år siden.. Kostet 39 000,- montert av ESS tuning :P Ville ikke bytte motor da jeg allerede hadde kompressor på denne, hadde sikkert vært morro med en større motor, men da snakker vi en god del mere penger også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...