AHellem Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 det jeg holder på med.... først håndbrekk, så støtdempere/bremserør/bensinrør/låsen ++ div småplukk blir ikke mer godteri til bilen med det første!
TheIronic Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Nesten så jeg gleder meg like mye som deg til du får fiksa den opp helt vett Blir mer og mer spent for hver gang du gjør noe med bilen!
Tandee34 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Jeg har masse deler ifra en e34 vist du trenger! el-vinduer ++
AHellem Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 skal gi deg en lyd om jeg trenger deler Tandee34, men jeg må være litt økonomisk nå! vil ha litt ferie uten å være blakk
TheIronic Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Får håpe Tandee34 fortsatt har delene når du er ferdig med å gjøre bilen i seg selv ferdig da ^^
AHellem Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 nettop hentet den tredje av ac scnitzer replica felgene hos han jeg kjøpte bilen av... på utkikk etter EN til! om noen vet om så gi meg en lyd
AHellem Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 trenger EN ac schnitzer type 2 felg 18"!!!! si ifra om noen har noe liggende!
TheIronic Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Har du lagd tråd i "ønskes kjøpt" forumet? Edit: Evt kan dette være noe spennende? viewtopic.php?f=18&t=227263
AHellem Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 tviler på han vil selge bare en av de, men har spurt han nå! har laget tråd i ønskes kjøpt og!
TheIronic Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Hvis ikke så kan du selge de ACS felgene og heller kjøpe mine "Throwing Star" felger?
AHellem Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 KUNNE gjort det, men tviler på jeg får mye for ACS'ene... er jo bare 3 stk, og de er ikke i så veeeeldig god stand... må pusses og lakkeres, og det skal jeg gjøre med de jeg bruker nå også! de skal bli mørk inni med blank kant tror d blir bra... så får jeg evt selge de, for å kjøpe nye Var throwing-star'ene dine 17 eller 18?
TheIronic Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Har to 8x17" og to 9x17". Har vurdert å sende dem til pulverlakk, men får se om det er verdt det De er i ganske god stand nå, så blir bare for å friske opp litt
AHellem Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 får se... har helst lyst å oppgradere til 18"... nå skal jeg hente en 518i som skal vrakes, for å skru av deler på den og så vrake den... er litt småplukk jeg kan ha bruk for der, + støtdemperene blir bra det!
AHellem Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 En liten update på gang nå! har fått byttet til gamle felgene igjen, siden de nye skal pusses, lakkeres, og balanseres... skulle sette på det nye håndbrekksettet, men glemte at jeg ikke har monsterumbrako-sett hjemme, så fikk ikke plukket av calipperen... tar det i helgen eller i uken! er også ferdig med min one-day delebil, som måtte vrakes før fredag(årsavgift-frist)... fikk tatt av litt diverse, som dørpanel til førerdør og høyre bak(mine er litt stygg), orginale vinterhjul som jeg kan bruke til godkjenningen, og diverse smådeler.... støtdemperene hang for godt fast så fikk ikke de av Har også funnet ut at soltaket mitt faktisk har vert mulig å sveive bak og ikke bare lage råne-scoop,,, er en skinne under luken som er knekt av! Dette må selvfølgelig fikses... men ikke så lett å få fra hverandre det greiene der! kviiir meg til å begynne på bremse og bensinrør, men det må jo bare gjøres.... bestilles inn snart! Her er litt bilder; nettop ankommet plassen utenfor vrakhandleren! rett på jekken! begynt å demontere litt ja... Ferdig! Disse blir mørk inni, og blank/sølv inpresskant håndbremsesko, monteringssett og bremseklosseklips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå