Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen bil! Hvit e34 er ordentlig pent så lenge lakken er fri for krokan :) Gleder meg til å få nye dekk og montert nav-ringer selv før helga, har kjørt med risting i 2mndr da jeg ikke har giddi å kjøpe det før jeg skal bytte dekk, hehe. Men nå er det snart dags :) Keep up the good work! Få flere bilder av hvordan den ble med felgene da!

Skrevet

takk takk :D skal ha en liten "fotoshoot" med bilen snart, så kommer fler bilder! kjøre med den ristingen var et helvette... fikk dårlig samvittighet med en gang jeg kom over 70kmt :P

er nok litt krokan her og der på min også... sånn er det bare! men skal få pusset vekk det meste av det synlige... når du ser bilen i helhet, legger ikke du merke til det :)

Skrevet

takk :D fortsatt like fascinert over hvor glad du er i bilen min ! men liker det :P kommer nok nedover en tur før 31.juli.... da er ferien min over!

Skrevet

bilen min er så glad i meg at den fant ut den skulle hjelpe meg med å fikse soltaket! :D

soltaket har aldri vert mulig å slide bakover pga noe løse deler i mekanismen... jeg har sett litt på det og fikk det nesten på plass, men det virket fortsatt ikke... men I DAG når jeg skulle bare vippe taket litt opp, så sveivet jeg feil vei, og taket slidet fint og flott helt bak uten problemer! bilen har fikset seg selv! imponerende....

fant en løs del inni der, som tydeligvis ikke har mye betydning, og så fikk jeg klipset på den skinne tingen som var løsnet, og nå er det bare god stemning!

skinnen jeg måtte klipse på plass ...

sntryifjumlhc6xyw12u.jpg

den løse biten jeg ikke vet hvor kommer fra

ew0mxjh6uyt5kgbknf8c.jpg

fikset tak :D

hnn2mxd2j188p8oct59y.jpg

Skrevet

Er ikke ofte jeg blir så fasinert over andres biler, men jeg liker din og det du gjør med den! :P Skjønner ikke hvorfor heller egentlig, for den er ikke noe ekstraordinært :P

Grattis med fiksa soltak og da! Og at det gikk så lett ;)

Skrevet

da blir det oslo og sverige i morgen da :D skal gi en pling til deg The Ironic!

blir første langtur prøven med bilen, men tror det skal gå helt fint! :D satser på noen fine bilder fra fjellovergangene!

Skrevet

langturen med bilen er foreløpig gått veldig bra, men merker mer og mer til at casterstagene bør byttes... smååvibrering i de fra 60 til 90km/t og ved middels hard nedbremsing. litt irriterende, men egentlig ikke et stort problem!

hadde bilen i 188 ca i sverige i 4-gir!! bare en indikasjon på hvor feil diff jeg egentlig har... og i den farten hadde jeg fortsatt mer å gå på på turtallet!

bilen ble jo bare mer og mer stabil i høyere fart og holdt kjøreegenskapene på topp, så merker at disse bilene er laget for tyskland! :P

kjørte 708km på 50liter bensin! o,7 liter på\ milen på langkjøring! er litt imponert!

Skrevet

Jasså, grisekjører du med min fremtidige bil? :P Hehehe.

Synd jeg ikke fikk muligheten til å se bilen denne gangen heller da, men har en følelse av at du kommer tilbake en annen gang også? :)

Skrevet

kommer nok tilbake igjen ja :) motorveien var bilens rette element mildt sagt! kunne cruiset i den farten lenge ! merket ikke farten på bilen! men er ikke verdens mest forsvarlige ting å ligge i nermere 200km/t!

bilen holdt helt fint hele veien hjem og, og totalt på turen inkludert motorveikjøring i sverige ble forbruket 0,77 på 1500km! :)

Skrevet

motorveikjøringen har nok dradd opp og ikke ned :P relativt høy gjennomsnittsfart... men fornøyd med tanke på at jeg har vert oppi 1,2 på blandet kjøring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...