AHellem Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Har blitt lite skruing og framgang de siste dagene! ferien er over og hektiske dager på jobb... Sender bilen på EU-kontroll en dag denne uken med alle fingrene krysset! Tror jeg har ganske god kontroll på hva jeg kommer til å få feil på men vet jo aldri hva de køddene finner ut de skal pirke på! det jeg tror kommer på lappen er; *lekkasje fra støtdemper v.foran *rust på bremserør *lekkasje på bensinrør *lekkasje i eksosskjøt etter midtre lyddemper *dårlig håndbrekk (fortsatt ikke frisk etter alt byttet... må nok ta wiren og!) *forskjellig forstørring på speilene *MUULIGENS pirking på senkesettet, men har noen ok TUV papirer *powerfilteret, og dermed også cO.... *kansje de begynner å mase på svake jekkfester også... er lov å håpe at de ser over litt ting da Her er noen bilder fra hardangervidden!
AHellem Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 mulig de kommenterer manglende ryggelys og parklys og! men lett ting å overse!
TheIronic Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Lykke til med EU-godkjenninga! Og veldig fine bilder, eneste du mangler er sorte DE lykter og breifront
Tandee34 Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 damn! hvite bila kan faktisk bli veldig fin...!
AHellem Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 takk takk blir nok ikke nytt panser, grill og lykter med det første det får du gjøre selv om du blir den neste stolte eier! og Tandee34; om lakken er fin så synest jeg hvite biler er noe av det fineste! hvit eller helt svart er tingen!
TheIronic Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Får se hva som skjer når du selger da og enig med deg, hvit eller svart er rått!
AHellem Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Har ikke fått noen time på eu-kontroll enda,, er travle tider på verkstedene nå i ferien, så venter til fellesferien er over har en helvettes moped jeg må få fikset og solgt også.. om noen plutselig skulle fått lyst på en Derbi GPR Replica 2003 så gi en lyd!
AHellem Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 da var ryggelys fikset; måtte legge opp en ny + ledning fra der hvor bryterledningene fra girkassen kommer opp ved girspaken, og koble meg på plussen til kjørelysene parklys fikset; fant ledningene klippet og jævlig og fikk trikset de på og fant den andre parklyspinnen problemet jeg har hatt med at jeg må ha nærlys på for å ta på grøftelysene er også fikset... hadde feil lysbryter i dashbordet! jeg hadde den som står "ohne NSW" mens jeg skulle ha den som står "mit NSW", NSW = Nebelscheinwerfer = tåkelyskaster. skal fikse meg LED parklys og grøftelys i dag, og kommer ut med bilder av det! så får jeg leite videre etter et bra sted for eu-kontroll... håper på å sende den inn neste uke!
TheIronic Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Wow, jeg liker at du finner og fikser så mange småfeil! Skal svare deg på pm'en, må bare tenke litt. For er tross alt gjort veldig mye med den osv. Lykke til med eu-godkjenninga.
AHellem Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Liiiiten update, men uten bilder foreløpig... Har fått vekk "INSPECTION" lyset nå, med et reset verktøy jeg kjøpte (TIL SALGS IGJEN NÅ!). prøvde med på led pærer i grøftelys, men pæren var for tykk til å gå inni pærehullet i lykten.. har bestillt nye pærer nå, men de tar nok litt tid... kommer fra kina! kommer bilder når jeg er ferdig med det! EU-kontroll blir mest sannsynlig i NESTE uke... utsatt det mye nå, men verkstedet jeg skal ta på, tar ikke imot før en gang i neste uke... skal få bestillt meg en time fortest mulig. ellers er det mye andre prosjekter på gang akkurat nå, og i tillegg kom forsikringsregningen, så budsjettet er litt stramt og Den DLS forsterkeren jeg snakket om tideligere som ikke funket, har jeg funnet feilen på! det var en motstand og noe greier som er røket... blir snart fikset den og! bilder kommer etterhvert
TheIronic Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Gleder meg masse til bilder her nå! Og liker idéen om LED i grøftelysene, har sett det på flere og det har sett bra ut. Og lykke til igjen på godkjenninga
AHellem Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Har vert å sett på powerdrift i helgen og tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av det! Var mye bra kjøring og utrolig gromme biler! legger ut litt bilder fra driftingen og et par fra bimmen på bukker for liten sjekk! inspection lyset vekke! De ødelagte motstandene på DLS forsterkeren (plukket vekk drit ++ før bildet ble tatt) De nye motstandene! POWERDRIFT PÅ EIKÅS! smoke and angle!
staM Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Etter min mening hadde bilen sett penere ut uten den soten der. Sot er kun fint om det er skikkelig gjennomført toning. Ikke kullsvarte vinduer bak, og helt lys foran. Har du vurdert baklykter med hvit blink, i stedet for slike "lexus-lykter"?
AHellem Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Sotingen er ikke jeg som har tatt på, men velger å beholde den, i og med at proff toning av ruten er svindyrt... synest ikke det blir stygt med svarte bakruter når hele resten av bilen eg gjennomført i fargene hvit og svart... Blinklysene foran har jeg planer om å skifte fra sotede til hvite, men skjønner ikke helt hva du mener med lyktene bak? de lyktene jeg har har da virkelig ikke slikt lexus preg du snakker om, og de er helt vanlige, bare at de er litt nyere og blankere enn orginal, og at de har klart klass til blink... hva mener du med hvite blink? takk for tilbakemelding da!
AHellem Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 dette er slike lykter jeg anser som grisestygge lexus look lykter.... :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå