Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja okei :P er faktisk litt uenig der.. synest de lyktene du poster bilde av er de fineste på biler med mørkere farge, eks; blå, diamantsvart ++... har tenkt å fjerne de sotede blinkersene foran til fordel for noen blanke, så blir nok ikke soting bak heller... synest det ser bra ut med de lyktene jeg har, siden de er litt annerledes enn hva andre har, og har på en måte litt renere utseende enn andre, og det kler en nesten nylakkert hvit bil :D hver sin smak, men du er faktisk den første som ikke har likt de lyktene på bilen min! :P

hadde en delebil med de lyktene så vet hvordan de ser ut på...

legger ved bilde for å vise forskjell...;

Delebilen

s0uv7chk9bx3xnokshnh.jpg

Min;

a27xzy0b35vq4f6x3li8.jpg

4bgpm5cequ99k5o9v2y0.jpg

Skrevet

Heh, delebilen der er slik jeg liker det. Både mtp. lyktene, rutene uten sot og emblemet på bakluken. Men for all del, gjør det slik du vil ha det. Jeg følger med videre :)

Skrevet

emblemet er fjernet av forrige eier i forbindelse med lakkering... vil ikke klistre på et nytt, ettersom det er sparklet og lakket over uthulingen hvor merket skal være! men det synest jeg også godt kunne vert der :)

og er enig med deg staM om at de burde vert proff tonet, men har lagt så mye tid og penger i bilen nå at jeg kuleran med det foreløpig! :P

Skrevet

fått eu-kontroll time på fredag morgen :D spent som FAEN! skal gjøre litt forarbeid i morgen,,, regner uansett med at den ikke blir godkjent på første, men fristen er ikke før november!

Skrevet

Da er det klart for EU-kontroll i morgen klokken halv 8! :D kommer med update i morgen på feilene... har fått fikset den lille lekkasjen på bensinrørene! en helvettes jobb.... tror jeg kommer til å få feil på;

*ikke god nok håndbrekk

*lekkasje på støtdemper

*bremserør bak

*en eller annen liten lekkasje i eksosen, og dermed også cO og muligens for mye dB pga, effektpotte.

håper ikke de sipper på senkesettet og sportfilteret eller jekkfester!

kommer med update i morgen om hvordan det gikk... kommer til å skrive grinende eller lykkelig,, :P blir spennende dette!

her er noen bilder! ;

bensinrør lekkasjen;

8ofqdphs3kcw5cq62xqa.jpg

fikset bensinrør!, ser småjalla ut, men solide rør og potte tett!

z3lcthcptfv6sftskqxn.jpg

<3... har fått i LED i park og venter på LED grøftelys... tror det blir bra!

2vqtc0884jsnq6rpbe3k.jpg

Skrevet

Solide rør? Det der er vel slanger festet med slangeklemmer, det er ganske langt i fra rør. Tror du de vil bli fornøyd med den løsningen der? Så vidt jeg vet er det ikke tillatt med slanger under bilen, så det der tror jeg de vil reagere på.

Har du kontroll på om denne typen slange tåler bensin over lengre tid? På sikt bør du uansett vurdere å legge opp nytt i kobber. Jeg har gjort det, og det er ikke så ille.

Skrevet

dette er bensinslanger som er laget for bensin. 8mm indre diameter og 13-14mm ytre diameter med forsterkning i gummien... Disse slangene ryker ikke av ingenting i hvertfall. har snakket med vegvesenet og det er tillatt med slanger som bensinrør. har tenkt på å skifte alle til nye kobber rør ja, men måtte bare fikse selve lekkasjen før eu-kontroll ;)

Skrevet

Var innom et verksted en gang hvor han brukte slanger til å fikse bensinlekkasje helt sånn som i dette tilfellet. Selv om ikke det verkstedet er helt til å stole på da :P

Skrevet
Solide rør? Det der er vel slanger festet med slangeklemmer, det er ganske langt i fra rør. Tror du de vil bli fornøyd med den løsningen der? Så vidt jeg vet er det ikke tillatt med slanger under bilen, så det der tror jeg de vil reagere på.

Har du kontroll på om denne typen slange tåler bensin over lengre tid? På sikt bør du uansett vurdere å legge opp nytt i kobber. Jeg har gjort det, og det er ikke så ille.

Hadde nøyaktig samme problemet for 2måneder siden i eu kontroll som eg fikset med bensinslanger, det utgjorde ikke noe som helst problem på noe måte. Dette hos et meget seriøst firma.

Skrevet

Bra det er flere som er enig med meg :P eu kontroll vel overstått med en liten handleliste,... Legger ut listen seinere. Fikk ikke feil på mine nydelige bensinrør! Mer enn god nok løsning! :) men viktig med gode slanger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...