AHellem Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Har sett litt rundt etter deler til grill og sånt nå men finner lite til e34 med smal front! Lurer på om det blir fint med svarte nyrer og å enten kjøpe nytt "grill-deksel" (det som er i bilens farge og går under lyktene og rundt nyrene) eller å lakke det svart... har lyst på helsvart front. har ikke sett noen bytte ut det dekselet i en annen farge så kansje det er en grunn for det da... hva synest dere?
ibocan92 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Har sett litt rundt etter deler til grill og sånt nå men finner lite til e34 med smal front! Lurer på om det blir fint med svarte nyrer og å enten kjøpe nytt "grill-deksel" (det som er i bilens farge og går under lyktene og rundt nyrene) eller å lakke det svart... har lyst på helsvart front. har ikke sett noen bytte ut det dekselet i en annen farge så kansje det er en grunn for det da... hva synest dere? min mening, ikke lakker grillen, nyrene osv i bilens farge altså hvit. Men svart burde bli finere. Se på google etter bilde av e34 hvit med alt hvitt på fronten så kjønner du hva jeg mener;)
TheIronic Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Tror dette er smak og behag. Min mening er at det er penere når man ser de små detaljene som bilen har originalt. Så jeg personlig ville valgt å la det dekselet være hvit, mens nyrer og slikt forbli svart. Men jeg er en som liker litt originalt look da
AHellem Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Å lakke hele grille hvit har aldri vert noe alternativ, men om jeg skal 1; la den være orginal. 2; orginal, men svart ring i stedet for krom rundt nyrene eller 3; svart ring rundt nyrene og svart "grill-deksel", altså besvart grill! Alternativ 3 synest jeg virker spennende og det har jeg heller aldri sett på hvit e34, bare på svarte.... men usikker...
AHellem Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Da slenger jeg ut nok en liten update! Har fått sveiset, børstet, rengjort, og sinkmalet deler av gulvet! nærmer meg ferdig med gulvet nå! Det som gjenstår med gulvarbeidet er; *fuge runt sveisepunktene *spraye tørr tectyl på gulvet *slipe, sinkmale, fuge, tectyl på undersiden av bilen *ta litt mer smårust på gulvet bare for å gjøre mest mulig når jeg har teppet oppe ! skal bli både sterkt og potte-tett dette her! Ferdig sveiset på passasjersiden Ferdig sveiset og stålbørstet og vasket på passasjersiden Sinkmalt førersiden Rundt setefeste og under sete....
TheIronic Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 God jobb dette, tar du min når du er ferdig eller?
AHellem Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 hehe tror ikke det nei! ganske tidkrevende drittjobb -.- Men motovasjonen ligger i resultatene da! og tryggheten jeg kan føle når jeg legger gulvteppene oppå igjen og vet det er tørt! har litt smårust i hjulbuene og litt på undersiden av dørene ++ som jeg også skal ta... men dette er absoulutt verste jobben ! godt å få det gjort!
ibocan92 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Tror dette er smak og behag. Min mening er at det er penere når man ser de små detaljene som bilen har originalt. Så jeg personlig ville valgt å la det dekselet være hvit, mens nyrer og slikt forbli svart. Men jeg er en som liker litt originalt look da Jeg tenkte på de grillene mellom lykta og nyrene bør man ikke lakker hvit. Jeg syns det blir ille. Samme med nyrene. Jeg vurderte hvitt på di delene men da jeg så bilde av en e34 med lister å alt på fronten hvitt så ga jeg faen i det:p Men alle har sin smak så opp til en hver enkelt hva man vil gjøre:)
TheIronic Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 AHellem, du kommer ihvertfall ikke til å få feil på rust innvendig ved godkjenninga på denne Jeg burde vel egentlig se under teppene mine og, men vet at hele bilen er behandlet godt under med tektyl og alt.
AHellem Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Ibocan92; nei noe mer hvitfarge i grillen blir det ikke! der er jeg helt enig med deg! men vurderer å gjøre hele grillen helt svart... tror det hadde vert litt fett... TheIronic; skal ikke være noe å si på rust på godkjenning her nei vil anbefale deg å ta en titt under teppene... bedre å ta det tidlig! er du heldig holder det med rustdreper, etterfulgt av stålbørsting, sink og tørr tectyl! så har du strøkent gulv i mange nye år framover! men er tiltak å begynne på rust jeg fortsetter med rusten min i morgen, så kommer nok en update med nye bilder utover kvelden i morgen
TheIronic Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Hmmm, ingen dum idé og sjekke dette nå mens det fortsatt er sjans. Kanskje jeg er heldig Og må si det igjen, godt jobbet med rusten her!
AHellem Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Da har det vert en skrufri helg på fjellet for en gangs skyld, så er fit for fight denne uken Satser på å få gjort ferdig rustarbeidet i morgen, og kommer da med bilder og greier... så har jeg vert smålig på utkikk etter seter eller setetrekk! har tenkt på de skreddersydde trekkene fra "hts"... om jeg kjøper derfra blir det svarte og hvite seter i skai eller noe... annet alternativ er å fikse meg noe svarte orginale skinnseter, men skal jeg ha de strøkne er det jo like dyrt som ån kjøpe nye setetrekk... Noen som har en ide til løsning? det gjelder både fram og baksete.... alt skal bli nytt
StasVogna Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Hei! Følger med på updates her nå Driver å sveiser jekkfester og gulv sjøl Har også en diff som sikler olje, men har ikke kikka på den ennå. Fant du en løsning?
AHellem Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 da var nok en dag med rust behandling over... må si jeg begynner å bli passe drittlei alt som har med rust å gjøre nå. for hver ting jeg fikser, så er det en ny ting som er sånn "njæææææææ,,, burde egentlig gjort det og! fikk no gjort litt i dag! sveiseskjøtene er fuget, det er sprayet "tørr-tectyl" på innsiden i bilen, pusset vekk og sinkmalet småflekker i gulvet med litt rust og løs maling, lagt opp høyttalerledninger fra frontsettet til bagasjerommet og litt plukk... her er et par bilder! alltid kjekt med bilder passasjerside foran: førerside foran: KAOS.... til StasVogna; kjekt at folk følger med Har ikke begynt å se på diffen enda, men det blir nok neste prosjekt etter rusten og det... skal komme med update og bilder når jeg begynner med det så bare å følge med! tror det enkelt og greit er bare pakningen eller tappeskruen... skal vurdere å bytte diff også! min har begynt å lage mer lyd enn normalt synest jeg :S gleder meg til å få bilen tørr og tett på veien igjen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå